• Nieuwsflits, 12/03/08
    WE hebben net het nieuws ontvangen dat een van onze grootste popidolen in coma ligt. Bill kaulitz de zanger en frontman van Tokio hotel, heeft door een klap tegen zijn hoofd, door een uitzinnige fan een zodanige hoofdwond opgelopen dat hij in coma raakte. Hij verkeerd nog steeds in kritieke omstandigheden, het nieuws verspreid zich snel over de fans, en de fans verzamelen zich masaal voor de
    :ingang van het ziekenhuis.
    Nieuwsflits. 14/05/08
    we mogen jullie het heugelijke niuews brengen dat Bill is ontwaakt uit zijn coma, hij heeft maar liefst 2 maanden lang geslapen, maar is eindelijk wakker geworden, fans zijn opgelucht familie en vrienden hebben late merken blij te zijn.

    Hallow ik ben Aimee, ben altijd al fan geweest van Tokio hotel, hou het meest van Bill, toen ik hem zag had ik het niet meer, en heb per ongeluk met mijn stok van nmijn spandoek tegen zijn hoofd gelsagen, hij raakte door mij in coma, en toen hij wakker was zou ik mijn excuses aanbieden, alleen zag hij me niet als zijn grootste vijand, hij zag me als zijn vriendin!

    Ja of nee?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jha!

    Jea,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    JAH
    Zeker doen lieverd


    I need you like a heart needs a beat

    Simpel.
    Ja :]

    Niet zo origineel,vind ik.Maar als je het wilt doen,doen!


    Give me a long kiss goodnight

    ja


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet zo origineel,vind ik.Maar als je het wilt doen,doen!

    Ow,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Uhuu jaah dus =3


    I found myself in Wonderland.

    Jaa, doen!! ^^


    Listen to what we're not saying..

    Jhaaa !!