• Ik zeg niet dat iedereen dit doet, of dat het hier aldoor gebeurt ofzo, maar ik moet het gewoon even kwijt!

    Ik irriteer me er aan dat mensen steeds maar lopen te zeggen van 'Ik vind mn vader vervelend' of 'Mijn vader loopt zo mn kamer binnen' of 'Mijn vader loopt steeds kutopmerkingen te maken'. Ik haat dat gewoon. Accepteer nou maar gewoon dat je nog contact heb met je vader, dat hij je nog aankijkt. DAT HIJ NOG TEGEN JE PRAAT! Ik zou graag willen dat hij dat deed. Dat hij niet zijn hoofd omdraaide als hij mij zag. Dat hij mij niet afwees. dat hij mij niet negeerde of wat dan ook.

    Dat wou ik even kwijt en nou ben ik klaar met mijn gezeur.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben het eigenlijk met je oneens. Niet alleen jij mag je frustraties uiten. Als andere mensen hun ouders even niet meer kunnen uitstaan, mogen ze dat best vermelden (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cassidy schreef:
    Ik ben het eigenlijk met je oneens. Niet alleen jij mag je frustraties uiten. Als andere mensen hun ouders even niet meer kunnen uitstaan, mogen ze dat best vermelden (:


    All was well.

    Cassidy schreef:
    Ik ben het eigenlijk met je oneens. Niet alleen jij mag je frustraties uiten. Als andere mensen hun ouders even niet meer kunnen uitstaan, mogen ze dat best vermelden (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Cassidy schreef:
    Ik ben het eigenlijk met je oneens. Niet alleen jij mag je frustraties uiten. Als andere mensen hun ouders even niet meer kunnen uitstaan, mogen ze dat best vermelden (:


    ja, maar soms kunnen ze ook tever gaan. Ik ken mensen die alleen maar blijven zeiken over hun vader.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik snap dat het voor jou moeilijker te begrijpen is als mensen zo denken over hun ouders
    Maar als de situatie anders zou zijn en jij wel gewoon goed contact zou hebben met je vader, dan weet ik zeker dat jij ook af en toe zo over hem zou denken.


    Why don't you break my heart

    Cassidy schreef:
    Ik ben het eigenlijk met je oneens. Niet alleen jij mag je frustraties uiten. Als andere mensen hun ouders even niet meer kunnen uitstaan, mogen ze dat best vermelden (:

    Weetje, nu doe je het zelf ook.


    You can run but not hide

    Tja, ik zie mijn vader nooit meer.
    But I don't care..


    Your Butt is Mine!

    ik ben het met je oneens, want soms heb ik dat ook, van wat je hier boven zegt en voor mij is het heel frustrerend =3
    maar ik snap jou ook wel,
    in jouw positie lijkt het me ook moeilijk.
    maar probeer toch mensen te begrijpen die hier of ergens anders even hun verhaal kwijt willen. =3

    Ik ben het ook niet met je eens.
    De een z'n frustratie is dat haar vader niet naar haar omkijkt (En geloof me, ik weet wat je bedoelt) en de ander z'n frustratie is dat haar vader zich vervelend/irritant/onuitstaanbaar gedraagt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    savoir schreef:
    (...)

    ja, maar soms kunnen ze ook tever gaan. Ik ken mensen die alleen maar blijven zeiken over hun vader.

    Ik heb mijn vader ook niet zo graag en soms open ik ook wel eens een topic, maar ik blijf er heus niet over door zeiken. Anderen misschien wel, maar als ze zo hun frustraties willen uiten, dan doen ze dat maar. Ik heb er wel een hekel aan als iemand zegt dat ze haar vader haat. Tenzij de man natuurlijk iets onaanvaardbaars heeft gedaan.


    All was well.

    Ik ben het deels met je eens, maar vergeet niet dat hier veel pubers zitten. En in de pubertijd doen je ouders in jouw ogen nooit wat goed. :') Maar goed, ik zou ook wel hetzelfde willen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Whipple schreef:
    ik ben het met je oneens, want soms heb ik dat ook, van wat je hier boven zegt en voor mij is het heel frustrerend =3
    maar ik snap jou ook wel,
    in jouw positie lijkt het me ook moeilijk.
    maar probeer toch mensen te begrijpen die hier of ergens anders even hun verhaal kwijt willen. =3


    dat respecteer ik ook! fuck man. hoe moet ik dit nou weer uitleggen. Kijk, sommige mensen IK ZEG ECHT NIET DAT HET HIER IS! gaan daarin gewoon TÉ ver! Er is wel eens iemand in mijn omgeving geweest die zelfs na een paar dagen nog zat te zeiken! Daar kan ik niet tegen. Ook niet als ze door blíjven zeiken!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Kingdom schreef:
    (...)
    Ik heb mijn vader ook niet zo graag en soms open ik ook wel eens een topic, maar ik blijf er heus niet over door zeiken. Anderen misschien wel, maar als ze zo hun frustraties willen uiten, dan doen ze dat maar. Ik heb er wel een hekel aan als iemand zegt dat ze haar vader haat. Tenzij de man natuurlijk iets onaanvaardbaars heeft gedaan.


    Kijk, ik zeg ook dat ik mn vader haat. En geloof me. daar heb ik een reden voor. Maar het is nog wel mn vader. En als mensen soms een topic openen dan boeit het niet. Of als mensen het soms eens zeggen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Eye schreef:
    Weetje, nu doe je het zelf ook.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.