• Van de familie Grice is alleen nog maar Oma Eden, Moeder Lily, en Dochter Charlie over. De mannelijke kant, en enkele zussen van Lily, zijn overleden bij een aanval van Deatheaters. De vrouwen zijn allemaal mooie heksen, met één machtig bezit. Hun familieverband. Wanneer één van hen in gevaar is, kan zij kracht krijgen van een ander. Het is een raar verschijnsel, maar het is al overgedragen sinds de verre overgrootoma van Eden.
    Op een witte kerstavond, slaan de Deatheaters weer toe. Ze zijn dit keer niet op zoek naar Harry Potter, maar naar de overgebleven drie van de Grice familie. Eden en Lily weten zichzelf te beschermen, met de kracht die zij bezitten. De arme Charlie niet. Zij wordt meegenomen door Lucius Malfoy. Hij dacht dat hij dé kracht had te pakken toen hij Charlie ontvoerde, maar Charlie lijkt niet hét bezit te zijn. Het moet dan één van de andere twee zijn, maar niemand weet wie. Lucius houdt Charlie in zijn macht om Eden en Lily naar hem toe te krijgen, waardoor Charlie veel minder machtig wordt. Het zou haar eerste jaar op Hogwarts worden, na de kerstdagen. Het 11 jarige meisje wordt onder gehouden in een oude vochtige kelder, bewaakt door verschillende Fabeldieren.
    Op een eenzame nacht wordt Charlie plots gevergezelt door Draco Malfoy, de jonge 11 jarige zoon van Lucius. Zijn wrede uitstraling en wat aparte houding, spreekt Charlie niet erg aan. Draco vertelt over Hogwarts, zijn eerste deel van het eerste jaar, omdat hij met de kerst naar huis is gegaan. Niemand weet of Draco naar Charlie toe is gegaan om haar te verhoren over haar magie, of dat hij echt kennis met haar wilde maken. Maar de twee vinden elkaar aardig.
    Charlie ontsnapt, ze gaat weg van het grote huis en ze zoekt naar een nieuwe thuis. Ze moest wel, zeker nadat ze had gehoord dat haar Oma en Moeder vermoordt waren, omdat ze beiden niet toe wilde geven wie de machtigste magie bezat. Ze vindt haar nieuwe thuis bij een oude vrouw, een ooit machtige heks. Ze blijft een half jaar in het huis van de oude vriendelijke vrouw, en dan kan ze eindelijk, vanwege het nieuwe leerjaar, naar Hogwarts gaan.
    Ze wordt geconfronteerd door Draco. Hij is woest op haar, maar nog steeds verliefd, van zij heeft hem van binnen, in zijn kleine hartje, compleet betoverd.


    Rollen
    Kleine rol: Dienstmeisje bij huize Malfoy.
    Linky1997
    grote rol: Toekomstige vriendin van Charlie
    Harley en Xavi
    enkele leerlingen van Hogwarts.

    Informatie
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Toverstok:
    Huisdier:
    Uiterlijk:
    Familie: Hierbij wordt bedoeld wat voor familie, een rijke, bekende, arme, dreuzel - familie. Het kan bijvoorbeeld een zeer bekende familie zijn, vanwege een adelafkomst.
    Crush: Dit hoeft niet, en liever eigenlijk ook niet! Want ik vind het leuker om er zelf een te verzinnen!
    Extra?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 16:16 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En toch vind ik dat je verder moet gaan aan je Kaká verhaal.(huil)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Toekomtstige beste vriendin Charlie & toekomstig vriendinnetje Fred Weasley
    Volledige naam: Núria Serena Cooper. Núria's ouders zijn van Spaanse en Britse afkomst.
    Leeftijd: Drie maanden jonger dan Charlie
    Afdeling: Gryffindor
    Reden voor afdeling: De Sorteerhoed moest een grote beslissing maken toen hij Núria moest indelen. Bijna net zo'n grote als bij Harry Potter. Hufflepuf viel als eerste af. Núria was san wel een behulpzaam persoon, ze zou zich nooit op haar gemak hebben gevoeld in Hufflepuf. Slytherin viel direct daarna af toen de Sorteerhoed Núria's gedachten over Draco Malfoy hoorden. De twee hadden eerder die dag een gevechtje in de trein gehad waardoor Núria Draco op zijn kop liet zweven. Toen was er nog de keuze tussen Ravenclaw en Gryffindor. Uiteindelijk werd het Gryffindor door haar vreugde, prachtige magie en sarcastische humor.. Vooral dat laatste hoorde niet thuis in Ravenclaw.
    Toverstok: Wijnstok, 23.5 cm, zeer goed voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, met als kern een staarthaar van een gevleugeld paard.
    Huisdier: Een klein katje, Apple en ze kon haar wolfje dat ze in de bossen in Spanje had gevonden niet echterlaten in Barcelona. Ze nam dus Apple én Alou maar mee..
    Uiterlijk: Moét er een foto bij?
    Familie: Núria heeft samen met haar twee ouders en zeven(!) broers en zussen jarenlang zonder enige wet van magie geleefd. De Coopers waren dan ook verbaasd toen er voor hun op-één-na-jongste kind een brief in de bus stak dat ze werd uitgenodigd om naar de beste school voor magie te gaan in Londen. Núria is dus een volbloed "Modderbloedje", en dat vindt ze cool! Ze vindt het fasinerend dat families waar nooit magisch bloed door heeft gestroomd opeens een tovenaar of heks kunnen bezitten. Daarom was Núria, voor de komst van Charlie, ook zeer goed bevriend met haar mede Dreuzeltelg Hermione Granger.
    Crush: Humahumahuma, ik wil toch Freddie xp Maar dat hoeft niet als je niet wilt (:
    Extra? Núria is een machtige heks. Ze is de beste van heel de school in Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, en sinds de eerste dag dat ze op Hogwarts zit oefent ze bijna elke dag om een Faunaatvorm aan te nemen. Ze heeft voor een kat gekozen omdat, als het haar ooit zou lukken zou het helemaal niet opvallen moest er een kat meer of minder in Hogwarts rondlopen. Soms lukt het haar een beetje. De ene keer heeft ze al snorharen en de andere keer moet ze haar staart verstoppen zodat niemand hem ziet doordat het nog niet lukt om op comando terug te veranderen. Núria had de eerste week in de bibliotheek ook een zeer interessant boek gevonden over Patronussen. Ze heeft het boek meegenomen en oefent 's avonds in de Astronomietentoren om haar Patronus op te roepen. De laatste nacht voor de Kerstvakantie lukte het Núria en spoot er een prachtig gevleugeld paard uit de punt van haar toverstok.
    Titel? Ik ga denken..

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 14:56 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Diens meisje huize malfoy
    Volledige naam: Jeniva dorothea zwarts
    Leeftijd: 16
    Afdeling: zat tot haar 16 in Grifoendor
    Reden voor afdeling: Haar vader zat er ook in ...en vanwege haar lieve en trouwe karakter
    Toverstok:Geen idee kies jij maar ^^
    Huisdier: Een sneeuwUil Snowbal
    Uiterlijk: Jeniva Jeniva heeft mooie lange stijle blonde haren en chocolade zwarte ogen . Ze is ongeveer 1.65 meter en slank gebouwd .
    Familie: Jeniva is de dochter van Regulus Zwarts (de doodoener broer van sirius) , maar wegens haar vader dood is brengt ze in haar vrije tijd veel door bij haar oom Sirius
    Crush: Oké jij mag kiezen (maar misschien al een tip , liefst iemand van griffoendor zoals Oliver wood ofzoo ^^ )
    Extra: Jeniva is op haar 16de gestopt met school en in de huize Malfoy gaan werken om te spioneren voor de orde van de feniks . Ze krijgt in haar vrije tijd daardoor van haar vader soms les .
    Titel: What if we meet again ?


    You make my life perfect ! <3

    Rol: beste vriendin Charlie of leerling op Hogwarts
    Volledige naam: Naomi Marie Broadway
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Huffelpuf
    Reden voor afdeling: Naomi zorgt voor de mensen waar ze van houdt. Hoe diep ze ook maar niet in de problemen zitten, ze zal er altijd alles voor doen om ervoor te zorgen dat het terug goed met hun gaat - ook al betekent dat ze zichzelf misschien ook in de problemen kan werken. Ze denkt haast nooit aan zichzelf, bijna alleen maar aan anderen. Vele mensen weten dit ook van haar en misbruiken dit ook. Maar dingen zoals huiswerk overschrijven of liegen als je terecht gestraft wordt, zal ze nooit doen. Ze is nogal streng als het komt tot het overtreden van normen. Ze heeft een gezond verstand als het op zo'n dingen aankomt. Ook voor school werkt ze veel, als ze daar zin in heeft.
    Toverstok: essenhout, 24 cm lang met als kern eenhoornhaar. Zeer goed voor bezweringen en geeft een toffe 'zwiep'
    Huisdier: ze heeft een lapjes kat genaamd Haarbal
    Uiterlijk: Naomi heeft lang, rood en krullend haar. Ze heeft een slank figuur, maar ze trekt zich daar niet zoveel van aan - ze houdt ervan als de huiselven lui waren en cheeseburgers serveren. Haar oogkleur is grijs-blauw.
    Familie: De Broadways waren al een lange tijd bekend, maar nadat Naomi's vader een dreuzel trouwde, heeft dit de Broadways schade aangebracht. Het gezin werd verstoten (ook omdat Naomi in Huffelpuf zit doordat ze het karakter van haar moeder grotendeels geërfd heeft en de Broadways voornamelijk in Zwadderich zaten).
    Crush: Ik geef je carte blanche bij deze (':
    Extra? Haar favoriete vak is bezweringen en als ze eventjes de tijd heeft, gaat ze naar de bibliotheek om dan de boeken buiten te lezen. Ze schrijft ook graag zelf verhalen, maar daar vertelt ze niemand iets over.
    Titel? The Grice's magic, Our love is nearly magical... I dunno.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Als ik straks Núria heb af gemaakt, mag ik er dan nog ééntje invullen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    @ XAVI

    Ja. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hij lijkt me super Sanne, maar ik ben te lui om een rol in te vullen dus dump er maar ergens een Amber in en ik ben tevreden. XD


    Hope goes lost but never dies.

    Rol:toekomstige vriendin van Charlie

    Volledige naam: Lynn Martha Sapphire

    Leeftijd:even oud als Charlie

    Afdeling:ravenklauw

    Reden voor afdeling:Al sinds der eerste is Lynn al super slim geweest. Ze leerde lopen, praten en lezen eerder dan een normaal kind.Ze wist ookal sinds der 5e dat ze een heks was en begon dus al heel vroeg met trainen. Meteen toen de sorteerhoed haar hoofd aan raakte wist ie al dat ze naar ravenklauw moest.

    Toverstok:palissander hout met Drakenhartenbloed 25 cm

    Huisdier:Mooie zwart/blauwe kat. licht paarse ogen (net zoals zij zelf)

    Uiterlijk: Licht bruin haar,licht Paarse groote ogen, veel sproeten, mooie roode lippen, bleek gezicht met bolle wangejes.ik weet niet hoe je een foto kan plaatsen:$

    Familie:adelafkomst. Haar hele familie heeft in ravenklauw gezeten en is best wel bekend.

    Crush: mag je zelf doen xD

    Extra:Ze heeft een speciale band met haar kat. haar kat is een soort bescherm engel. En ze kan er mee praten

    Titel:the forbidden love mss een beetje te cliche maar ja

    ps sorry voor spel fouten ben een beetje slecht in nederlands :$
    pps ik ga zowiezo lezen lijkt me een leuk verhaal

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 16:18 ]


    live long and prosper

    Wallflower schreef:
    hij lijkt me super Sanne, maar ik ben te lui om een rol in te vullen dus dump er maar ergens een Amber in en ik ben tevreden. XD


    Oké, doe ik, Ambo _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hoe heet dit verhaal???


    live long and prosper

    llurtle schreef:
    hoe heet dit verhaal???


    Weet ik nog niet. Ik heb nog geen titel namelijk (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oh ok kan je mij dan een reactie sturen als je er mee begint?


    live long and prosper

    Sanneeeeee. Wanneer maak je bekend? En wanneer ga je beginnen want ik need storyfood!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga het zo bekend maken, maaaaaaaar ik heb nog geen titel? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Thankies voor de rol :3 enneuh, een titel... 'Open your eyes' is mooi (en ook een mooi liedje van Snow Patrol en ik vind het liedje wel bij dit verhaal passen). In het liedje is er ook de strofe: 'Get aways from these liars 'cause they don't get your soul or your fire' en dat zou ook een mooie (ja, wel lange) titel zijn.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.