• Aangezien ik zelf begonnen ben met een allesbundel - bij gebrek aan een beter woord - ben ik nieuwsgierig of er nog meer mensen zijn die er zo-één hebben hier op Q. Op Wattpad zijn ze talrijk, maar hier vind ik ze moeilijk. Dus...


    Als je een story hebt of kent waarin allerlei losstaande gedichten, krabbels, zinnetjes, tekstjes enzoverder verzameld worden, laat me dat dan alsjeblieft weten. Dan voeg ik ze toe aan het lijstje hieronder. Ja, dat is een lijstje, het is gewoon niet zo lang, oké? :') Bedankt!

    Alphabet Soup ~ Niniwa1
    Gedichten/korte verhalen ~ Junns
    Happy Scribbles & Angry Poems ~ Patrochilles
    Mijn Hoofd is een Mierenhoop ~ BlueJays
    Thoughts from Neverland ~ Junns

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 10:06 ]


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik heb er geen, maar ik vind zulke dingen wel altijd leuk om te lezen!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb er geen, maar ik vind zulke dingen wel altijd leuk om te lezen!!


    Ik ook! ^^ Vandaar het topic ook.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik heb er twee. Eentje was voor een schrijf elke dag van het jaar challenge die ik vreselijk hard gefaald heb. Maar waar ik in van plan ben nu af en toe een schijf elke dag van een naand challenge.
    De ander heeft heel veel oude dump van voor er een apart gedeelte voor gedichten werd gemaakt.

    Ik zit op mijn telefoon, dus ik kan niet linken. Maar het zijn de enige twee stories op mijn profiel.

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 9:58 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik heb er twee. Eentje was voor een schrijf elke dag van het jaar challenge die ik vreselijk hard gefaald heb. Maar waar ik in van plan ben nu af en toe een schijf elke dag van een naand challenge.
    De ander heeft heel veel oude dump van voor er een apart gedeelte voor gedichten werd gemaakt.

    Ik zit op mijn telefoon, dus ik kan niet linken. Maar het zijn de enige twee stories op mijn profiel.


    Bedankt voor het toevoegen, ze staan er bij. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik wil gewoon even zeggen dat ik dit een leuk idee vind van je. En er staan er best redelijk veel van op Quizlet hoor. (:
    Alleen heeft niet iedereen dat. Ik heb het wel, maar ga het niet opgeven omdat het niet online staat, omdat er zo goed als niets in staat, en het echt klad is, ik werk het nooit uit. Maar wat ik wel heb, is soort van 'dit' maar dan toepast op mijn story. Gebeurtenissen, dialogen, ideeën... Daarvoor heb ik op papier al zeven hele schriften vol van staan en mijn computer en offline stories op Quizlet, en iPod puilden al helemaal uit. Ik heb zelf al een programma moeten downloaden om er een bibliotheek van aan te leggen. Nu zit alles wat de grote filtering gehaald heeft gesorteerd per map en dan nog eens per label. Dus ik doe het ook heel erg, maar alleen niet los van mijn verhaal zelf, dus ik kan het hier niet opgeven, aangezien ik mijn plot daarmee in elkaar gepuzzeld heb, maar echt, ik blijf het een heel leuk initiatief vinden! (:

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 11:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik wil gewoon even zeggen dat ik dit een leuk idee vind van je. En er staan er best redelijk veel van op Quizlet hoor. (:
    Alleen heeft niet iedereen dat. Ik heb het wel, maar ga het niet opgeven omdat het niet online staat, omdat er zo goed als niets in staat, en het echt klad is, ik werk het nooit uit. Maar wat ik wel heb, is soort van 'dit' maar dan toepast op mijn story. Gebeurtenissen, dialogen, ideeën... Daarvoor heb ik op papier al zeven hele schriften vol van staan en mijn computer en offline stories op Quizlet, en iPod puilden al helemaal uit. Ik heb zelf al een programma moeten downloaden om er een bibliotheek van aan te leggen. Nu zit alles wat de grote filtering gehaald heeft gesorteerd per map en dan nog eens per label. Dus ik doe het ook heel erg, maar alleen niet los van mijn verhaal zelf, dus ik kan het hier niet opgeven, aangezien ik mijn plot daarmee in elkaar gepuzzeld heb, maar echt, ik blijf het een heel leuk initiatief vinden! (:


    Bedankt! Ze zijn niet zo makkelijk te vinden, dus wilde ik graag een overzichtje maken. ^^
    Oh, er is niets leuker dan het plannen van een plot. Lekker warrig altijd. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik heb heel veel van dat soort dingen op mijn laptop staan (vooral brieven), maar ik heb die nooit in een story geplaatst. Ik vind dit wel een fantastisch idee van je. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    Ik heb heel veel van dat soort dingen op mijn laptop staan (vooral brieven), maar ik heb die nooit in een story geplaatst. Ik vind dit wel een fantastisch idee van je. c:


    Bedankt! ^^ Als je ze ooit besluit te delen, laat me dat dan gerust weten, ik lees graag zulke dingen. <3


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    (...)

    Bedankt! Ze zijn niet zo makkelijk te vinden, dus wilde ik graag een overzichtje maken. ^^
    Oh, er is niets leuker dan het plannen van een plot. Lekker warrig altijd. ^^


    Ik kan er nu niet meteen bedenken, maar ik ben er wel al regelmatig tegengekomen hoor. De volgende keer zal ik het hier wel voor je dumpen. (:
    Haha, en je hebt helemaal gelijk. Ik ben er altijd zo trots op, als ik er iets van weet te maken, van zo'n soep. :'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb er eentje ; de kleur van woorden
    Tot nu toe gebruik ik het alleen maar voor m'n schrijfwedstrijden.


    You are my piece of paradise.

    Ik geloof dat hier ooit eens een topic is van gemaakt, eigenlijk... Let me take a look...
    Ah, hier is hetgeen dat ik bedoelde, al is het niet hélemaal wat je bedoelt. Ah well...
    Ik schrijf alle inspiratie en/of ideeën eigenlijk overal op; boekjes, losse papieren, servetten, mijn arm, een leeg worddocument, etc. En uiteindelijk verlies ik dan de helft (x Ach ja, ik ben nu eenmaal een chaoot en zal ook nooit helemaal veranderen. Meestal werkt mijn geheugen wel mee eenmaal dat ik het heb opgeschreven (:


    Mhm?

    Ik ben eigenlijk van plan om ook zoiets te gaan doen, maar ik weet niet of ik genoeg tijd en inspiratie zal hebben en of ik wel lang genoeg op Quizlet blijf. Maar goed, ik zet deze even tussen mijn topics. Wie weet neem ik wel een kijkje bij anderen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Asriel schreef:
    Ik geloof dat hier ooit eens een topic is van gemaakt, eigenlijk... Let me take a look...
    Ah, hier is hetgeen dat ik bedoelde, al is het niet hélemaal wat je bedoelt. Ah well...
    Ik schrijf alle inspiratie en/of ideeën eigenlijk overal op; boekjes, losse papieren, servetten, mijn arm, een leeg worddocument, etc. En uiteindelijk verlies ik dan de helft (x Ach ja, ik ben nu eenmaal een chaoot en zal ook nooit helemaal veranderen. Meestal werkt mijn geheugen wel mee eenmaal dat ik het heb opgeschreven (:


    Oh, die zijn ook heel leuk om te lezen, maar idd niet helemaal waar ik op doelde. Dat van de losse ideeën herken ik ook wel. ^^ Niets chaotischer dan mijn creatieve proces. Ach ja, zo hoor het, I guess. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Flowey schreef:
    Ik ben eigenlijk van plan om ook zoiets te gaan doen, maar ik weet niet of ik genoeg tijd en inspiratie zal hebben en of ik wel lang genoeg op Quizlet blijf. Maar goed, ik zet deze even tussen mijn topics. Wie weet neem ik wel een kijkje bij anderen.


    Laat gerust weten als je er mee zou beginnen, ik neem sowieso al een abo. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell