• It's all about the shit that they make dude!

    Hallo, ik ben Helena, maar noem me maar Heleen.
    Mijn papa is een van de grootste maffiabazen ooit. Daar ben ik niet zo bepaald terveden mee but ik trek het mij niet zo veel aan, ik probeer het toch ten minste. Ik heb een tweelingbroer Deadliff. We zijn allebij 16. We trekken heel hard op elkaar zoals innerlijk en uiterlijk! Als je tenminste begrijpt wat ik bedoel. We zijn allebei koppig, gevoelig, eigenwijs, .. En dan heb je nog mijn zus. Mijn zus is bijna 26 jaar. Ze heeft blonde lange lokken die bijna tot haar poep hangen. Ze heeft blauwe ogen. En is een pink - lovertje. Maar als er iets is dan helpt ze ons wel direct. Zij is zo 'het moedertje in huis'. Mijn papa heet Pepeo. Ja, hij heeft Italiaanse familie, vandaar die rare naam. Maar voor hem moet je zeker uitkijken! Hij heeft al zo'n meer dan 100 mensen gedood, 256 wapens en 3 'club huizen'. Ik heb een crush op iemand van zijn bandje. Het is een nieuweling en moet aan geld geraken. Hij is 17 en een gesloten boek. Hij heeft nog geen een wapen vastgehouden of beter gezegd, hij heeft nog nooit de trekker boven gehaald. Dat is zo speciaal aan hem. Maar papa heeft zo een medelijden met hem dat hij wel elke dag -€50 verdient. Hij heeft zwart haar met een rode muts. Zijn pony komt uit zijn knalrode muts en bedekt zijn linkerblauwoog. Hij is zo knap en zo perfect...But tell this to nobody dude! Anders stuur ik mijn vader op je af! Welcome to my world.[/i]

    *Bf hoofdrol -> FISHSTICK
    *Zus van hoofdrol [/26 jaar!/]
    *Meisje die in de kroeg zit van de maffia
    *Spion
    *Nieuwe vriendin papa
    *Vriendin zus

    Invulding;

    Naam;
    Leeftijd;
    Tekstje;
    Plaatje;

    Please commet girls!


    I found myself in Wonderland.

    Ik zou graag eentje van die rollen:
    vriendin, zus, nieuwe vriendin papa, spionne, vriendin vijand, vijand.
    Kan dat? (A)

    Ja kan dude! Ik had nie zo veel inspi voor de rollen.


    I found myself in Wonderland.

    Super leuk idee! :D
    IK ga hem MAKEN! :D
    En als je nog namen nodig hebt geef je maar een gil. (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wil niemand een rol?


    I found myself in Wonderland.

    Ikke spion! =)
    Naam; Haley

    Leeftijd; 24 jaar

    Tekstje;
    Hoii Iedereen,,
    Ik ben dus Haley en ben 24 jaar. Ik heb bruin halflang haar && lichtbruine oogjes. Ik ben tamelijk eigenwijs, koppig, hard, arrogant, mysterieus, onafhankelijk en manipulerend. Ja, mensen zeggen dat ik goed ben in mensen manipuleren. Ook lieg ik soms wel, maar dat zijn dan leugentjes om bestwil hoowr^^. Ik woon in een villatje aan het strand en heb mijn eigen porsche carrera, waar ik eigenlijk wel heel trots op ben ^^. Ik hou van mijn collie Spie, het is een echte schat. Ook hou ik van uitgaan, opdrachten uitvoeren en nieuwe mensen leren kennen. Daarom ga ik ook wel veel naar clubs en gezellige caféetjes. Ik haat spruitjes, die dingen mag ik dus echt niet! En voor de rest naja, er is altijd wel eens iets dat ik haat. Mijn hobby's zijn trainen, naar de fitness gaan en nog meer trainen eigenlijk. Ik moet wel fit zijn en heel veel conditie hebben voor mijn job. En ik ben verplicht van mijn baas. Maar nu moet ik er echt van door. Bye! <33.
    Plaatje; http://www.curly-hair-styles-magazine.com/image-files/curly-hair-cut-long-12.jpg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam; Say

    Leeftijd; 17

    Tekstje;

    Hey,
    Ik ben Say, 17 jaartjes jong. Mijn hele jeugd heb ik in een achterbuurt van New York gewoond, waar ik niet bepaald trots op ben. Over mijn leven valt niet veel te vertellen. Eigenlijk wel, maar dat mag niemand weten. Ik leef van muziek, spel gitaar drum, zing, speel keyboard etc. Soms kan ik best mystieus overkomen, maar ik weet altijd alles te verbergen.
    Xx Say


    Plaatje; http://i70.photobucket.com/albums/i107/xjsbellamias13/1385690382_l.jpg

    Rol: Spion, maar iets anders mag ook! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Meisje die in de kroeg zit van de maffia
    naam: camilla
    leeftijd: 19
    tekst:
    hoi ik ben dus marta. ik heb een kut jeugd gehad niemand die mij geaccepteerd heeft daarom heb ik ook nergens werk kunnen vinden. behalve hier in deze kroeg voor de mafia. ik voel me hier helemaal thuis. deze mafia club is een egte familie. en ook mijn enige familie. ik ben puur italiaans en woon hier pas 5 jaar. ik werk hier sinds mijn 17e.

    plaatje:
    http://it.netlog.com/Cami_LovesYOU/photo/photoid=23019046#photos


    My Foughts You Can't Decode

    Ikke spion! =) (mag de spion owk niet tegelijk vriendin papa of vriendin zus zijn fso? >< )
    Naam; Haley

    Leeftijd; 24 jaar

    Tekstje;
    Hoii Iedereen,,
    Ik ben dus Haley en ben 24 jaar. Ik heb bruin halflang haar && lichtbruine oogjes. Ik ben tamelijk eigenwijs, koppig, hard, arrogant, mysterieus, onafhankelijk en manipulerend. Ja, mensen zeggen dat ik goed ben in mensen manipuleren. Ook lieg ik soms wel, maar dat zijn dan leugentjes om bestwil hoowr^^. Ik woon in een villatje aan het strand en heb mijn eigen porsche carrera, waar ik eigenlijk wel heel trots op ben ^^. Ik hou van mijn collie Spie, het is een echte schat. Ook hou ik van uitgaan, opdrachten uitvoeren en nieuwe mensen leren kennen. Daarom ga ik ook wel veel naar clubs en gezellige caféetjes. Ik haat spruitjes, die dingen mag ik dus echt niet! En voor de rest naja, er is altijd wel eens iets dat ik haat. Mijn hobby's zijn trainen, naar de fitness gaan en nog meer trainen eigenlijk. Ik moet wel fit zijn en heel veel conditie hebben voor mijn job. En ik ben verplicht van mijn baas. Maar nu moet ik er echt van door. Bye! <33.
    Plaatje; http://www.curly-hair-styles-magazine.com/image-files/curly-hair-cut-long-12.jpg

    Ik heb alles ingevuld! =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right