It's all about the shit that they make dude!
Hallo, ik ben Helena, maar noem me maar Heleen.
Mijn papa is een van de grootste maffiabazen ooit. Daar ben ik niet zo bepaald terveden mee but ik trek het mij niet zo veel aan, ik probeer het toch ten minste. Ik heb een tweelingbroer Deadliff. We zijn allebij 16. We trekken heel hard op elkaar zoals innerlijk en uiterlijk! Als je tenminste begrijpt wat ik bedoel. We zijn allebei koppig, gevoelig, eigenwijs, .. En dan heb je nog mijn zus. Mijn zus is bijna 26 jaar. Ze heeft blonde lange lokken die bijna tot haar poep hangen. Ze heeft blauwe ogen. En is een pink - lovertje. Maar als er iets is dan helpt ze ons wel direct. Zij is zo 'het moedertje in huis'. Mijn papa heet Pepeo. Ja, hij heeft Italiaanse familie, vandaar die rare naam. Maar voor hem moet je zeker uitkijken! Hij heeft al zo'n meer dan 100 mensen gedood, 256 wapens en 3 'club huizen'. Ik heb een crush op iemand van zijn bandje. Het is een nieuweling en moet aan geld geraken. Hij is 17 en een gesloten boek. Hij heeft nog geen een wapen vastgehouden of beter gezegd, hij heeft nog nooit de trekker boven gehaald. Dat is zo speciaal aan hem. Maar papa heeft zo een medelijden met hem dat hij wel elke dag -€50 verdient. Hij heeft zwart haar met een rode muts. Zijn pony komt uit zijn knalrode muts en bedekt zijn linkerblauwoog. Hij is zo knap en zo perfect...But tell this to nobody dude! Anders stuur ik mijn vader op je af! Welcome to my world.[/i]
*Bf hoofdrol -> FISHSTICK
*Zus van hoofdrol [/26 jaar!/]
*Meisje die in de kroeg zit van de maffia
*Spion
*Nieuwe vriendin papa
*Vriendin zus
Invulding;
Naam;
Leeftijd;
Tekstje;
Plaatje;
Please commet girls!