• It's all about the shit that they make dude!

    Hallo, ik ben Helena, maar noem me maar Heleen.
    Mijn papa is een van de grootste maffiabazen ooit. Daar ben ik niet zo bepaald terveden mee but ik trek het mij niet zo veel aan, ik probeer het toch ten minste. Ik heb een tweelingbroer Deadliff. We zijn allebij 16. We trekken heel hard op elkaar zoals innerlijk en uiterlijk! Als je tenminste begrijpt wat ik bedoel. We zijn allebei koppig, gevoelig, eigenwijs, .. En dan heb je nog mijn zus. Mijn zus is bijna 26 jaar. Ze heeft blonde lange lokken die bijna tot haar poep hangen. Ze heeft blauwe ogen. En is een pink - lovertje. Maar als er iets is dan helpt ze ons wel direct. Zij is zo 'het moedertje in huis'. Mijn papa heet Pepeo. Ja, hij heeft Italiaanse familie, vandaar die rare naam. Maar voor hem moet je zeker uitkijken! Hij heeft al zo'n meer dan 100 mensen gedood, 256 wapens en 3 'club huizen'. Ik heb een crush op iemand van zijn bandje. Het is een nieuweling en moet aan geld geraken. Hij is 17 en een gesloten boek. Hij heeft nog geen een wapen vastgehouden of beter gezegd, hij heeft nog nooit de trekker boven gehaald. Dat is zo speciaal aan hem. Maar papa heeft zo een medelijden met hem dat hij wel elke dag -€50 verdient. Hij heeft zwart haar met een rode muts. Zijn pony komt uit zijn knalrode muts en bedekt zijn linkerblauwoog. Hij is zo knap en zo perfect...But tell this to nobody dude! Anders stuur ik mijn vader op je af! Welcome to my world.[/i]

    *Bf hoofdrol -> FISHSTICK
    *Zus van hoofdrol [/26 jaar!/]
    *Meisje die in de kroeg zit van de maffia
    *Spion
    *Nieuwe vriendin papa
    *Vriendin zus

    Invulding;

    Naam;
    Leeftijd;
    Tekstje;
    Plaatje;

    Please commet girls!


    I found myself in Wonderland.

    Astublief wil astublief iemand reageren?


    I found myself in Wonderland.

    jah, het lijkt me wel leuk! ga ik die van JOU maken!! x]


    Als je maar een ananas hebt..

    jah, het lijkt me wel leuk! ga ik die van JOU maken!! x]


    Wil je dan even de vraagjes invullen please xP


    I found myself in Wonderland.

    kun je er dan een url bij zetten?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ja ik vind het wel goed !
    Goed/Niet goed; GOED

    Andere titel; Hmm Nee houde^^

    Rollen?; Uhuuu

    Jongesnamen (Liefts ook Italiaanse namen of Spaanse); Lenny

    Wat vind je van mijn schrijfstijl?; Jij schrijft Goed ^^


    Your Butt is Mine!

    oh,, jah..wacht:


    Goed/Niet goed; GOED!
    Andere titel; ehm, dáár ben ik nie goed in!
    Rollen?; moeder..: ze had een relatie met haar vader, & toen heeft ze jou bij hem gedumpt samen met je broer & zus en nooit meer opgehaald. Jongesnamen (Liefts ook Italiaanse namen of Spaanse); ken ik nie
    Wat vind je van mijn schrijfstijl?; leuk! <3


    Als je maar een ananas hebt..

    Goed/Niet goed; GOED
    Andere titel; Nééj, (maar misschien de dude weglaten?) Nééj, owkééj, hij's goed zo ^^
    Rollen?; Jaah! En dan wil ik ééntje :P Wil je er eentje aan de kant houden voor mij (A)
    Ik zou wel vriendin, zus, nieuwe vriendin papa, spionne, vriendin vijand, vijand,... willen sijn :P Als een fan deze zou kunnen? (A) [enn als je rollen doet tenminste, sorry als ik zou zagen ><]
    Jongesnamen (Liefts ook Italiaanse namen of Spaanse); Aleandro (Alechandro uitgesproken)
    Wat vind je van mijn schrijfstijl?; Leuwk && Goed
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En doet ge deeltje 1? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Goed/Niet goed; heeel goed

    Andere titel; neej is goed ;D

    Rollen?;hoef ik niet :P

    Wat vind je van mijn schrijfstijl?; ook goed ;D

    en ik ken heleboelitaliaanse namen heb daar gewoont dus hier heb je ze:

    - davide
    - renato
    - alessandro
    - ettore
    - bruno
    - umberto
    - federico
    - pompeo
    - romano
    - mario
    - edoardo
    - giorgio
    - piero
    - diego
    - guido
    - riccardo
    - luca
    - daniele
    - marino
    - marco
    - massimo
    - emiglio
    - emanuele
    - michele
    - simone
    - tommaso

    pff als je meer wilt laat je het me wel horen xd

    ;D


    My Foughts You Can't Decode

    Goed/Niet goed; SUPER!

    Andere titel; Nope, deze isgoed ^_^

    Rollen?; Jhaa&& juw getrouwde wederhelft wil 1 =D

    Jongesnamen (Liefts ook Italiaanse namen of Spaanse);
    Eduardo
    Miguell
    Enrique

    Wat vind je van mijn schrijfstijl?; Super ^_^

    Bf info kmt ^_

    Naam; Mickey

    Leeftijd; 16

    Tekstje;

    Haaii kikkarrzz^_^

    De naam is dus Mickey en jaah stupids ik ben een meisje! Don't like it? Blame my parents not me alright? Nou whateverzz^_^ Ik leef al zo'n 16 jaartjazz lang en like it. Jaah dit kind heeft ook vrienden maar ook vyanden and most of all heb ik vyanden. Nou, haat mij ofsoo van die shit. Wedden dat jy me dan niet kan interesseren ofdat je jaloers op mij bent? Grotendeels dat laatste zeker. Nevermindz. Zoals je hier op het plaatje ziet heb ik zwarte haren met roze highlights erin and i love it! Alleen waren het vroeger blauwe coontails maar die was ik like zo beu als wat. Achjah. Inde vrije tijd die ik overhoud dan ga ik ofwel weg met vrienden, shoppen etc ofwel lig ik languit met een reep chocolade in de sofa naar de TV te staren. Uhmm nog wat interessant te zeiken? Jaah! Kutkindertjaz die mij niet moeten, zeg dat ofwel recht in mijn face ofwel zwijg je achter mijn rug achterbakse teven! Yes i'm a bitch, just not yours. Verder ben ik ook spontaan&& ik kan erg lief+betouwbaar en gevoelig zijn maar pleaze leg me niets inde weg or i kill yah. Nou monkayfreakz, ik ga maar weer eens want weet niets zinnigs hier meer neer te kladden buiten het feit dat'k ga.

    TouchdownSuckrz!<3


    Plaatje; ^http://media.photobucket.com/image/barbie%20beatdown/XgorgeousXscenieX/barbieBEATDOWN/Barbie_Beatdown--large-msg-11717-2.jpg?o=58

    Maar jouw ttl;
    Is het niet; It's all about....?

    Maar jouw ttl;
    Is het niet; It's all about....?

    That's kan owk hoowr ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou graag eentje van die rollen:
    vriendin, zus, nieuwe vriendin papa, spionne, vriendin vijand, vijand.
    Kan dat? (A)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bf info kmt ^_

    Naam; Mickey

    Leeftijd; 16

    Tekstje; KOMT

    Plaatje; KOMT Mag scene/emo?N



    Ja lieford scene/emo mag


    I found myself in Wonderland.