• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻

Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 19:46 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Ik denk dat mijn manager mij steeds leuker begint te vinden; he's been getting progressively meaner :W

[een greep uit de afgelopen 24 uur]

"Zelfs Excel luistert niet naar je."

*ziet mij sterven onder het gewicht van een enorme tafel* ". . . Je bent hier niet heel handig in hè?"

"Hé, heks!"

"Ja natúúrlijk wees je die baan bij Ziggo Dome af, je had tenslotte je baristabaantje op je wachten."

"Ik ga op het drukste moment van [groot evenement] een advertentie van een BMW op marktplaats zetten met jouw telefoonnummer eronder en dan toekijken hoe je gillend gek wordt."

"Ga naar huis." *trekt de stekker uit mijn monitor* *giechelt* *rent weg*

[ bericht aangepast op 4 okt 2026 - 23:02 ]

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Moriendi schreef:
    Creatieve collega’s waarmee je zo’n fantastisch team vormt dat je samen tot tranen aan toe kunt lachen wanneer je eindelijk met zijn allen samenkomt in real life, I am fucking blessed. Whatever happens with this release, ik had werken met dit gouden team never nooit willen missen.

Dit is herkenbaar <3 Game dev heeft crazy ups en downs maar een goed team is letterlijk goud.

Ik ga 'm halen op release btw 🫡

Caution first, always.

Lysander schreef:
    (...)
    Dit is herkenbaar <3 Game dev heeft crazy ups en downs maar een goed team is letterlijk goud.

Ik ga 'm halen op release btw 🫡

ZO waar. Het is zo’n bijzonder proces, en die highs en lows samen doorstaan is precies wat een indie team hecht maakt.

En dankjewel, dat is amazing 🙏🙏!🖤

hodie mecum eris in paradiso

Moriendi schreef:
    Creatieve collega’s waarmee je zo’n fantastisch team vormt dat je samen tot tranen aan toe kunt lachen wanneer je eindelijk met zijn allen samenkomt in real life, I am fucking blessed. Whatever happens with this release, ik had werken met dit gouden team never nooit willen missen.

Klinkt fun en in elk geval als goede ervaring!
    Wat voor game hebben jullie gemaakt?

--
    Ik: ik ga om 1 in bed liggen na dit snacken.
    Uhm..Het is nu alweer na enen. Oeps.. En sowieso is het nog hopen op dat er plek is voor VectorWorks morgen. Want een collega is er toch, waarvan ik dacht dat die er niet was, en een andere collega wil ook misschien wat doen op die plek. Stomme verbouwing.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn