• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻

Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 19:46 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Lysander schreef:
    (...)
    Teriyaki Gyoza-don! :Y)
    Op pagina 2, D04. Ik neem altijd die want fwaaak. En het is ook echt een flinke portie, ik zit altijd bomvol erna :Y) Als je een set neemt krijg je er zeewiersalade en miso bij. Divine 😭
    Oh en qua drankje neem ik altijd de homemade ice tea :3

Klinkt goeeeddd, ik denk dat het wel een hele goede optie gaat zijn gezien er eentje op Hoog Catharijne zit zo te zien en we toch daarlangs moeten voor terug naar de parking. Mocht er geen plek zijn kijken we wel verder, maar staat voor nu op nummer 1 gok ik zomaar haha. Ik zag ook een butatama ramen staan die er ook echt goed uitzag al, en dan een side van gyoza klinkt wel goed. Thanks voor de tip!

[ bericht aangepast op 8 okt 2026 - 11:18 ]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Klinkt goeeeddd, ik denk dat het wel een hele goede optie gaat zijn gezien er eentje op Hoog Catharijne zit zo te zien en we toch daarlangs moeten voor terug naar de parking. Mocht er geen plek zijn kijken we wel verder, maar staat voor nu op nummer 1 gok ik zomaar haha. Ik zag ook een butatama ramen staan die er ook echt goed uitzag al, en dan een side van gyoza klinkt wel goed. Thanks voor de tip!

No worries! Hopelijk zijn de Utrechtse filialen ook zo goed🙏

Caution first, always.

Mijn plan is om morgen bij Simple Plan verkleed als Scooby Doo op het podium te komen.

Dat klinkt als een heel simpel plan.

Maar ik ben zo nerveus 😭😭😭

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Morgen weer betoging en blijkbaar willen ze ook bij m'n werk om de hoek herrie komen schoppen. Als ik slim ben, werk ik thuis, want er gaat wss toch niemand op kantoor zijn, maar de ramptoerist in mij wil naar kantoor komen 😅

[ bericht aangepast op 8 okt 2026 - 12:51 ]

Iemand is al ANDERHALF UUR aan het boren in het pand en ik word echt h e l e m a a l gestoord. Weet niet waar het vandaan komt, al mijn meubels trillen en het echoot in de hele straat./green]

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly