• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻

Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 19:46 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Zoya schreef:
    (...)

Find me one piece of pink business clothing I can wear and I never will again (cat) butyacan't

Watch me, give me a moment

[ bericht aangepast op 3 okt 2026 - 13:42 ]

Take it slow babe, I'm having too much fun with this xoxo.

Jongens hou op nu wil ik mijn hele kledingkast volgooien met allerlei kleurbommen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Op de meest random momenten realiseer ik me weer dat ik jaren geleden Hugh Jackman in de flesh The Greatest Showman en Les Mis songs heb zien performen en dan ben ik echt even 'wtf' :W

Caution first, always.

Lysander schreef:
    Op de meest random momenten realiseer ik me weer dat ik jaren geleden Hugh Jackman in de flesh The Greatest Showman en Les Mis songs heb zien performen en dan ben ik echt even 'wtf' :W
    Omg same!!!

Let me in, let me in.

Dermot schreef:
    (...)Omg same!!!

Yees!
    Op de een of andere manier zit die show zo ver weg in mijn geheugen dat ik echt even 'was dat echt?' ben als ik het me ineens herinner (':

Caution first, always.

SPECS schreef:
    Nog een paar (blush)

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/satijnen-overhemdblouse-2261713/2

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/jersey-blouse-2248165/8

listen dude I wanna feel bad for making you petty enough to help me out but honestly... I'm giggeling cus it worked :W thank you babe

hhhhhhhhhhhhoke fineeee, ik zal nooit meer slecht spreken over roze eventhoughit'sthedevilscolour

[ bericht aangepast op 3 okt 2026 - 16:54 ]

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

💔

Tijd voor koffie.

Zoya schreef:
    (...)

listen dude I wanna feel bad for making you petty enough to help me out but honestly... I'm giggeling cus it worked :W thank you babe

hhhhhhhhhhhhoke fineeee, ik zal nooit meer slecht spreken over roze eventhoughit'sthebestcolour

Hahahaha, help echt met liefde uit hoor! :'D Ik ken mijn plekjes wel *O*
    Happy to have helped (heart2)

Wat fijn om te horen dat je het nu ook de beste kleur vind (krul)

SPECS schreef:
    (...)

Hahahaha, help echt met liefde uit hoor! :'D Ik ken mijn plekjes wel *O*
    Happy to have helped (heart2)

Wat fijn om te horen dat je het nu ook de beste kleur vind (krul)

NEVER (bat)

Ik vroeg mijn collega van marketing wat de naam van onze kleur is (magenta of fuchsia) en ze zei uit haar hoofd #e61a66

wtf is deze cult

[ bericht aangepast op 3 okt 2026 - 18:13 ]

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zoya schreef:
    (...)

NEVER (bat)

Ik vroeg mijn collega van marketing wat de naam van onze kleur is (magenta of fuchsia) en ze zei uit haar hoofd #e61a66

wtf is deze cult

Hoe dan :'D Geweldig hahahha

Rome here we come

Let me in, let me in.