• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻

Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 30 sep 2026 - 19:46 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: Eetstoornis shit (restrictive e/d, gedachten, geen acties), interne fatphobia I guess
    Niet de fucking eetstoornis droom waar iedereen me dik en lelijk vind en zeker weet dat dingen die er als mijn maat uitzien vanuit mij te klein zullen zijn, gadverdamme I'm already fighting against this obsessive compulsion surrounding food while I'm awake, I don't need it in my fucking dreams. How the fuck am I supposed to talk myself out of feeling like this is the objective truth and that everyone sees me as inherently less human for having gained weight in the past couple years of social isolation when the feeling in question is so severe. It feels so grounded, so sensible - I know people are actually just treating me differently because I don't dress up anymore and am dressed like Adam Sandler 24/7 (other people my size aren't treated poorly) (or even really considered fat), but when I do dress up I see I'm a larger size than I used to be, so I just fucking can't. I can't go back to dressing femme just to be treated better and feel safer in public (homophobic/transphobic area I live in, gender nonconformity gets weird reactions here) even for a moment because I feel so hideous. I'm trying so hard to manage this shame but I keep fucking dreaming about it. Fuck this oh my god I am never getting out of this stupid place am I. I'll never have a lifestyle where I'll lose weight without self-destruction or daring to go outside and actually live, but I also don't have the courage to live without a smaller body apparently I need to fucking transition I know it's the only way out but I'm afraid of that too. I wish I wasn't so fucking vain. I wish I wasn't so afraid of how my body is perceived

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Was weer eens extreem druk bij de tankstations, staan hele rijen... Maar goed, het is nu wel goedkoper dus mijn man heeft ook de tank meteen vol gegooid.

Ich liebe dich 27.12.23

Derks schreef:
    (...)

Ja ik heb al zitten kijken en de goedkoopste optie die ik kon vinden was 119 euro retour, for some reason is het goedkoper om op vrijdagmiddag te vertrekken en vrijdagavond terug te keren dan welke andere dag dan ook! (Is maar 5 euro duurder dan op een onmogelijk vroeg tijdstip vertrekken op zondag lol).

Maar misschien kijk ik iets te ver vooruit want november, december en januari zijn veel goedkoper nog. Ik heb op zich de tijd (en nog geen geld) dus ik kan nog wel even wachten met boeken 🤔

Het wordt sowieso Eurostar of Flixbus (oid) want ik vlieg niet haha

Ik weet dat er ook Eurostar snap is. Je boekt de trein dan wel last moment en je kan alleen het dagdeel zelf kiezen, maar dan zou de trein maar een paar tientjes moeten zijn.

Derks schreef:
    (...)

Deze is vanaf Amsterdam! Gaat vanuit Ede direct een trein naar Amsterdam dus dat is het makkelijkst. Maar wel overstap in Brussel idd. De goedkoopste heeft 17 minuten overstaptijd dus die ga ik sowieso niet doen 😂

Als je direct retour voor 112 kan dan uh wacht ik nog wel even met boeken 😉. Sowieso tot november (of als er een goeie kortingsactie ontstaat). Eerst geld opzij zetten (maar in november wordt m'n keuzebudget + vakantiegeld uitbetaald dus dan kan ik alvast het een en ander plannen)

Scheelt dat ik niet in een vakantie of het hoogseizoen oid wil

Ja echt, met overstap zou ik echt oppassen. Die vrouwen bij de incheckbalie en security lieten me er nog net (heel geïrriteerd) door, terwijl die trip toch echt door Eurostar zelf als package was aangeboden. (': Waarom zo'n trip verkopen als het niet fatsoenlijk te halen is en dat de reiziger dan nog net niet op de vingers wordt getikt?? :W

Caution first, always.

Zoya schreef:
    Doodeng dat mijn plusmoeder gisteren hoort dat het slecht weefsel is en vrijdag al onderzoeken krijgt. Super snel doorverwezen worden bij oncologie is meestal een slecht teken.

🫂❤️ Heel veel sterkte friend :c

Caution first, always.

Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3

TW: depression
    I thought I was doing better for a brief moment. But i am not and literally don’t know how to do this anymore.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

I have been give a tiara

I feel bonita

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Miyah schreef:
    I thought I was doing better for a brief moment. But i am not and literally don’t know how to do this anymore.

♥️

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Miyah schreef:

Many hugs 💛💛💛

'Achteraf kijk je een koe in de kont' - Maxime (Catmint)

I don't like my throat or my ears at the moment. Can I take them off please?

Mijn brein breint zoals het breint.

Nu voor de tweede keer van een collega gehoord dat ze leerlingen hoorde roddelen en dat ze vet positief over mij waren 🥹

Ik heb altijd een beetje het idee dat ik niet echt een populaire docent ben, maar er zijn wel degelijk leerlingen die mij leuk vinden 🥰

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Mijn schouder doet pijn en het straalt uit naar mijn arm en nu denkt mijn hoofd in doemscenario's

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik doe dnd met de vader van een musicalgroepgenoot. What is this? Ik moet zeggen dat ik het er wel al iets van in zag, maar ik had de complete link nog niet gelegd. Kleine wereld. xD

En weekend! De enige deze maand (minus mijn london minitrip), dus ik ga for once even lekker rustig aan doen. Alleen zangles en een empowerment sessie dicthbij. It is gonna be fun!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dermot schreef:
    (...)What the hell is wrong with expressing yourself (woo!)
    Being who you want to be <3

Catmint schreef:
    (...)

Dat is wel echt hele grote sad noots. Snap niet dat je werk dan niet promoot om de milieuvriendelijkere opties ook te gebruiken, want dit is wel heel erg onhandig. Ik vind vliegen zelf niet erg, maar naar Engeland zijn zoveel goede opties. Beter dan vliegen. Waarom moet je dan per se vliegen?

JA MAAR DIT, ECHT, AMEN al is de trein 3x zo duur dan een vliegticket, laat mij de trein nemen alsjeblieft, als ik maar met die cadeaukaart een deel van mijn verblijf kan financieren ben ik al blij. Maar nee, dat biedt die site helaas niet aan :(

Zelfde als bijv. Oostenrijk enzo. Voor Duitsland bieden ze nog vakantieparken met eigen vervoer aan. Oostenrijk is ook met vliegtuig. Ik ga toch niet met het fucking vliegtuig naar Oostenrijk????

Temeraire schreef:
    (...)

Ik weet dat er ook Eurostar snap is. Je boekt de trein dan wel last moment en je kan alleen het dagdeel zelf kiezen, maar dan zou de trein maar een paar tientjes moeten zijn.

Yesss, maar dat vind ik eerlijk gezegd nogal tricky… want 'tot 50%' en je weet niet precies hoe laat je reist dus dan kan ik ook geen tijdprijsdeal van NS scoren zegmaar. Dan liever vooraf op de prijzen hunten (zeker omdat ik anders niet ga, ik ken mijzelf)

Ik zie op de site van Eurostar dit staan:

Tickets naar Londen vanaf € 44
    * Gebruik onze tarievenzoeker voor prijzen vanaf € 44 per persoon en per reis met een verplichte terugreis in Standard van Amsterdam CS naar London St Pancras International, voor reizen tussen 21/10/2026 en 31/01/2027. Afhankelijk van beschikbaarheid, afhankelijk van datum en tijdstip. Black-out datums kunnen van toepassing zijn. Hoe eerder je boekt, hoe meer tickets er beschikbaar zijn tegen de beste prijzen! Vanaf 30/09/2026.

Op dit moment zijn reizen tussen 21 oktober en 31 januari dus vanaf €44,- te verkrijgen

Dat is een best goedkope deal, voor juni heb ik de tickets (met overstap) nog niet onder de €64,- gezien haha. Dan loont nog even wachten.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Even janken want mn buren zijn gisteren om 12u terug gekomen van hun reis en dat ging natuurlijk gepaard met veel gestommel. Kan weer doei zeggen tegen het uitslapen. Het waren erg fijne weken toen de weg waren 💔

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home