• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met het taxeren en uitkopen en aankopen en en en

this dickhead is leaving me to do this all alone (cat) fine by me but fucking hellie where do I start

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zoya schreef:
    Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met het taxeren en uitkopen en aankopen en en en

this dickhead is leaving me to do this all alone (cat) fine by me but fucking hellie where do I start

Ach meid ): Als je wilt weten hoe wij dat hebben gedaan, laat het me weten 😘

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

@max: wanneer starten we oorlog? ik wacht al lang

help

Aight, boeken die ik in juli had besteld zijn eindelijk binnen!!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Cabeswater schreef:
    @max: wanneer starten we oorlog? ik wacht al lang

Ik heb morgenmiddag om 15.00 tijd? Dan ben ik klaar met werken en verplichtingen, so I can get the tank and guns for the war

Catmint schreef:
    (...)

Ik heb morgenmiddag om 15.00 tijd? Dan ben ik klaar met werken en verplichtingen, so I can get the tank and guns for the war

goed plan! ik kan alleen mezelf meenemen, is dat ook oké? moet om 19u wel naar de dansles

[ bericht aangepast op 2 sep 2026 - 13:24 ]

help

Cabeswater schreef:
    (...)

goed plan! ik kan alleen mezelf meenemen, is dat ook oké? moet om 19u wel naar de dansles

Prima, we kunnen zelfs nog friet halen op de terugweg denk ik

Catan schreef:
    (...)

Ach meid ): Als je wilt weten hoe wij dat hebben gedaan, laat het me weten 😘

Yes please (blush) any and all pieces of advice would be very welcome

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Halloooo meneer het is uw nicht hier van een jaartje ouder! We hebben de afgelopen jaren eigenlijk altijd onze verjaardagen samengezet omdat jij de 13e jarig bent en ik de 18e. #efficient. Maar daar had je dit jaar geen zin in ofzo? 😂 Leuk hoor, zo’n verjaardagsuitnodiging voor die van jou Maar……had dit niet….. gecoördineerd kunnen worden? :’)

Whatever, ik vind deze kant van de familie toch niet zo leuk dus ciao

[ bericht aangepast op 2 sep 2026 - 14:02 ]

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ugh, boodschappen zijn zo duur...zelfs van de Lidl joh

What if he's written 'mine' on my upper thigh, only in my mind?

Zo lief dat werk bloemen heeft gestuurd. Het is zo fijn dat ze dit zo goed oppakken. It means a lot.

Did not expect to sleep so long. Guess I needed it. And did I really forgot to eat today? Oops.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Mijn bloed is aangekomen in het lab yaaay

Nu de uitslagen afwachten, zullen in de loop van de middag wel volgen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

"Op welke school heb je gezeten?"
    "School x"
    "Oh leuk, ik ook"

Knipper

Knipper

Ik intern: Waarom zeg je dat, het gaan niet over jou. Zeg dan wat anders domme kut 🥸 p a n i c

Such a useless spell.

Derks schreef:
    Mijn bloed is aangekomen in het lab yaaay

Nu de uitslagen afwachten, zullen in de loop van de middag wel volgen.

Ik snap je precies. Maar mijn brein geeft er een beeld bij van een krat vol met jouw bloed. 😂😂😂😂

OT: I. Am. Done.
    Wellicht de Harry Potter booknook van de action beginnen vanavond. Maar mama wil natuurlijk b&b kijken. Ik voel me geleefd, lol.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •