• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[MOD] Nieuwe regeling rondom zwaar geladen berichten (LJH)
    Is jouw post emotioneel zwaar geladen? Gebruik dan onderstaande code🙏🏻
    Code:
    [i]Weet je zeker dat je deze post wil lezen? De inhoud kan mogelijk triggerend zijn. Het is oké om deze post over te slaan <3[/i] [spoiler]TW: [...] [spoiler] i n h o u d p o s t [/spoiler][/spoiler]

Dit systeem dient ertoe om kwetsbare mensen te beschermen en hen een geïnformeerde keuze te geven, terwijl er ruimte blijft voor alle emoties die een veilige uitlaatklep nodig hebben. Als user gebruik je het protocol van Code Oranje uit zorg voor anderen. Jij mag altijd van je hart wat je dwarszit, maar steek een vlaggetje op naar anderen om ze te laten weten dat het oké is om deze post te skippen, omdat de inhoud schadelijk voor ze kan zijn.
    Klik hier voor meer informatie.

[ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 1 juli 2026 - 11:32 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Wat is mijn baan toch leuk en wat zijn kinderen/pubers eigenlijk toch kneiterleuke mensen <3

Let me in, let me in.

Merry Fucking Christmas to me, nieuwe laptop op het werk en (nog) geen blokkades op dropbox of drive of andere sites. FINALLY I CAN USE ALL MY FILES AGAIN

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Merry Fucking Christmas to me, nieuwe laptop op het werk en (nog) geen blokkades op dropbox of drive of andere sites. FINALLY I CAN USE ALL MY FILES AGAIN

Zelfs Pinterest?? :o

Dramatic

Vakantiewasje in machine, koelkast weer aangezet. Nog even chillen/bijkomen en rond 13:00 naar werk ofzo

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Renna schreef:
    (...)
    Zelfs Pinterest?? :o

Verrassend genoeg deed die het bij m'n "vorige werkgever" ook gewoon, maar alle document-transfersites behalve onedrive waren een grote nope. Toch iets goeds aan de overname haha

I am going to yeet this laptop into the zee. Hoe bedoel je, ik kan mijn navigation bar in Outlook niet meer terug naar de bottom verplaatsen, waardoor hij nu permanent links staat en mag ik mijn ribbon ook niet meer aanpassen? Wat is dit? Ik wil geen copilot in m'n ribbon hebben en gewoon kunnen customizen ;-;

(als iemand meer tech savvy is en wel weet hoe dit moet, pls let me know. My autistic ass kan hier niet tegen, maar ik kan niet terug naar classic outlook in ieder geval)

Jeeeetje wat voel ik me belabberd slecht vandaag zeg, gewoon de hele dag al. bleughhhh

Het roddelblad in mij zit gelijk te roepen, 'Girl, spill the teaaaa!' - Maxime

Ik kan gewoon zo vaak nog steeds niet geloven dat het voorbij is na 9 fucking jaar. Ik heb geen idee hoe het leven werkt in mn eentje 😅

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    70 pagina's gereviseerd, nog 75 te gaan. Writing is fun guys :') :') :')

Ik zag je nieuwe boek langskomen op de socials, noiceee :3

Every villain is a hero in his own mind.

Harry Potter hyperfixation getting so bad I'm pirating Fantastic Beasts And Where To Find Them fml I used to have eSCAPED THE HYPE

I don't remember if the films were good when I first watched them bc I watched them with a girl I was horribly anxious around all the time and mostly remember that, but in theory I do actually love the concept of obscurial children. Magical version of dissociative identity disorder tbh little less pleasant to think of the fact that probably would've been me as someone with DID and that I would just. Die. Apparently. But that's okay I'll take any representation at all even if accidental entirely

[ bericht aangepast op 2 juli 2026 - 21:27 ]

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Spel van het teamuitje gewonnen, jullie mogen me nu de Alleskunner noemen 😌😌

Dramatic

En dan zie ik die eindshow van Defqon.1: Wat zou dat mega geweest zijn als het wel doorgegaan zou zijn 🥹

onder normale temperaturen natuurlijk, bc dit was ook niet te doen geweest

Such a useless spell.

Yeeeee the called me one of the guys en ik werd vertrouwd met meeeeegadure lampen uit de trekken tillen *O*

|| In het ergste geval komt alles goed. ||

Zo. Ik stop met investeren in bepaalde mensen. Dan bloeden bepaalde "vriendschappen" maar dood. Als er 0,0 initiatief vanuit die vriend komt en jou eens in de 7 maanden enkel een appje stuurt met alle problemen in her leven, maar verder op sociale media wel alle leuke dingen deelt die ze doen met anderen en andere mooie plaatjes dan heb ik geen zin om gratis psycholoog te spelen. Zeker als het contact mij alleen maar energie kost.

Ja, ik neem ook weinig initiatief, dat klopt. Dus de schuld ligt aan mijn zijde. Ik spreek eigenlijk alleen af als iemand dat aan mij vraagt, want ik ben een einzelgänger die al amper haar hoofd boven water kan houden met het dagelijks leven en de paar uren die ik per week werk. Maar ik ben niet de enige die contact moet onderhouden en initiatief moet nemen.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Catmint schreef:

I take back my statement, they blocked facebook onder categorie 'social networking sites' maar LinkedIn en Discord doen het wel gewoon. Ik wil gewoon communiceren met mensen op m'n laptop man ;-;

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt