• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Lange, intensieve maar suuuuperleuke dag gehad <3

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Zoya schreef:
    *O**O**O**O**O**O**O**O*

Salaris confirmed. Nu nog een contract. We zijn er bijna!

Blijkbaar heb ik een absurd laag salaris geaccepteerd voor iemand op afgerond hbo niveau

Now I the whole thing feels sour (no_chears)

Uggla schreef:
    (...)

Love that song

Ja, ik dus blijkbaar ook 😂

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

De 'sturen plannen'-functie van Gmail is waarschijnlijk echt mijn meest favoriete stukje technologie.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Stofzuiger per ongeluk al gepakt voordat ik de kat had geborsteld en nu zit ze verstopt onder de bank .-.
    Al 30 min bezig met haar onder de bank vandaan krijgen. Kan je nu even niet zo irritant doen, ik heb nog meer te doen en kan pas stofzuigen als je geborsteld bent ughhh

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Zondag eindelijk op cruisevakantie whoop whoop 🙌

En waarom als ik mijn pf wil veranderen zegt hij “selecteer een bestand” of zo. Doe ik toch??!

[ bericht aangepast op 14 mei 2026 - 17:23 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Kan ik niet mijn lichaam en hoofd tijdelijk aan iemand anders overdragen?

Omnia mutantur, nihil interit

Waarom wil je me niet meer

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Prima, dan negeer ik je wel. Interesse is te veel

Omnia mutantur, nihil interit

Ik ben Eurovision aan het boycotten, maar de clip die de BBC niet heeft uitgezonden rond LGBTQ+ heb ik toch even opgezocht. En ik had niet verwacht het eens te zijn met de BBC. Ik denk niet dat het de bedoeling was, maar ben ik de enige die dat geïnterpreteerd heeft als "de gays zijn welkom, maar gelukkig zijn ze niet met teveel"?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Babygirlvo schreef:
    Ik ben Eurovision aan het boycotten, maar de clip die de BBC niet heeft uitgezonden rond LGBTQ+ heb ik toch even opgezocht. En ik had niet verwacht het eens te zijn met de BBC. Ik denk niet dat het de bedoeling was, maar ben ik de enige die dat geïnterpreteerd heeft als "de gays zijn welkom, maar gelukkig zijn ze niet met teveel"?

Tw: geweld
    Even terugkomend, maar sorry, "I hope we only need one letter H for Human", kom met die bullshit als veertienjarige bi jongens niet meer in elkaar geramd worden omwille van hun geaardheid.

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 2:21 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Babygirlvo schreef:
    (...)

Tw: geweld
    Even terugkomend, maar sorry, "I hope we only need one letter H for Human", kom met die bullshit als vertienjarige bi jongens niet meer in elkaar geramd worden omwille van hun geaardheid.

Deze narratieven zijn zo bullshit. Zeggen ze dat ook tegen de ultra-rechtse dudes die tegen alles wat maar een beetje niet heteronormatief is zijn? Is dat het ook het antwoord op blijvende statistieken van lijdende LHBTQIA+ers? Het antwoord op onderdrukking is niet doen alsof het niet bestaat. 🥲

Tijd voor koffie.

Babygirlvo schreef:

Ik zat hier ook echt met open mond naar te kijken van: wtf????
    De Zweedse commentator keurde het ook duidelijk af. Hij noemde het de "meest toondove bijdrage van dit jaar." Wat nog mild uitgedrukt is, lol.

[ bericht aangepast op 15 mei 2026 - 10:16 ]

Stop burrowing your way into my heart, you shitty little character 😭 I'm not supposed to get attached to you - I'm supposed to get the readers attached so I can break their hearts (cat)

Nog twee daaaaagen en dan cruisvakantie (hoera)
    Kristiansand, Oslo en Kopenhagen, nu al zin in whoop.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Ich liebe dich 27.12.23