• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 25 april 2026 - 18:46 ]

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

We hebben het overleefd

Tijd voor koffie.

2u snachts met natte sokken, een mug in de kamer, jeukende bulten, inkomende ongesteldheid en een vriend die op 5u slaap 7 uur gaat autorijden en niet naar mijn zorgen luistert en zijn wekker later zet en ik ben oververmoeid en oververhit en hongerig en ik kan het nieT RELATIVEREN ALLEMAAL

AAAAAAAAA

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

cutie 🥹

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Sometimes I forget how bizarre it actually is that when I get too stressed out, regardless of how small the thing that triggers me is, I start to hallucinate. Anyway. Yesterday night suuuucked. Glad it's now today and that I'm not in that mindset anymore

"I have love in me the likes of which you can scarcely imagine and rage the likes of which you would not believe."

Zowaar live doelpunten gezien dit keer 🫶🏻

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

GRIMM was fun! Precies wat ik nodig had na deze week alleen thuis met een saaie productie op werk.
    Mijn vibes komen terug, fijn om te voelen!

En hierna bij de Phantom gaan werken zou nog steeds erg hilarisch zijn, omdat ik dan van opera naar opera toe ga. xD (en what is better than an opera? )
    &Julliet lijkt me wel toffer, maar timing wise past Phantom beter. Een half jaar na mijn afstuderen is purrfect, zo kan ik ook nog wat op vakantie gaan na school. Here is to manifesting this!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn