• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Alles doet pijn, fucking griep die niet doorzet maar wel al een week sluimert en nu moet ik of Sinterklaas skippen, of ziek gaan, terwijl het al de eerste keer zou zijn dat ik weer naar een familie uitje ga...

Ik haat mijn ziekte.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Waarschijnlijk een klas overnemen van een collega.. twee keer V6 let's goooo

Protect the people.

Caverna schreef:
    (...)

Oeh nice goeie keuze! Love the idea of the Fairphone

Ja, ben heel benieuwd! De accessoires hebben wat vertraging, kan hem waarschijnlijk in de loop van de week ophalen bij het pakketpunt 😁

Wilde eerst voor een Samsung A55 gaan (upgrade van het oude ding dat ik nu heb en uit elkaar valt, het achterklepje is al los dus de batterij ligt nu bloot 😵‍💫 is ook lichtelijk opgezwollen) maar de specificaties daarvan versus de Fairphone gen. 6 waren nagenoeg hetzelfde en Fairphone startte al met een nieuwere Android versie + gegarandeerd 7 Android updates. En gezien mijn Scamsungs altijd met accuproblemen eindigen, vind ik het idee van een verwisselbare accu (ook al is dat bij de 6 wat moeizamer dan bij de 5) wel chill. Ook met oog op het noodpakket 😂 niet dat je kan bellen of sms'en als het land plat ligt, maar met 2 accu's en een powerbank hou ik het wel vol gok ik 😂. Heb meteen een tweede accu besteld (20% Black Friday korting).
    Was nogal salty dat Samsungs A56 goedkoper was dan de A55 😡 maar ik eis toch echt uitbreidbare opslag.

Ik verlang ook écht naar de Fairphone Moments knop! Gewoon de switch om en rust. Geen afleiding. De 5 apps die ik daarmee nog wel wil kunnen bereiken zijn telefoon (bellen), camera, Spotify, ANWB energie en bankieren.

Lekker fysiek de knop om en echt gewoon geen afleiding hebben (maar tegelijk geen telefoontjes van bijvoorbeeld het UWV hoeven missen)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Black Friday is tempting, stop meeeee

Ik heb helemaal geen geld voor dit koffiezetapparaat maar hij is nu halve prijs en hij is zo perfect terwijl de mijne nu crap is help 🤤💀

Stop mijn brein, het begint oplossingen te bedenken. Ik kan dit technisch gezien nog net betalen maar dan ben ik vet onvolwassen en impulsief and I shouldn't BUT I COULD

[ bericht aangepast op 28 nov 2025 - 20:55 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Oh noooo. I spoiled myself. I don’t care, but yk…

[ bericht aangepast op 28 nov 2025 - 21:10 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ekko schreef:

Ik heb helemaal geen geld voor dit koffiezetapparaat maar hij is nu halve prijs en hij is zo perfect terwijl de mijne nu crap is help 🤤💀

Stop mijn brein, het begint oplossingen te bedenken. Ik kan dit technisch gezien nog net betalen maar dan ben ik vet onvolwassen en impulsief and I shouldn't BUT I COULD

~Oh let me be the enabler friend for once: DO IT!!

Ik zit atm in een tracksuit van m'n favoriete Youtube creator (Nerdforge) a la 160 euro en BOII DOES IT GIVE ME FREE DOPAMINE. Denk aan alle heerlijke bakjes koffie die je in de toekomst gaat zetten! Bij iedere keer kan je dan je huidige zelf bedanken voor dit cadeau aan jezelf <3

Dramatic

Ekko schreef:

i wish i could help you but my brain always chants a steady rhythm of buybuybuybuybuybuy

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

WHAHAHAAHAHA LOIS EN IK ZITTEN TEGENOVER ELKAAR EN POSTEN DIT OP HETZELFDE MOMENT. JINX!!!

Leodh schreef:
    WHAHAHAAHAHA LOIS EN IK ZITTEN TEGENOVER ELKAAR EN POSTEN DIT OP HETZELFDE MOMENT. JINX!!!

Tweemaal aanmoediging is... ontmoediging?

Ekko schreef:
    (...)

Nee nee nee min en min is plus maar plus en plus is DUBBEL PLUS

Dramatic

Ekko schreef:
    (...)

Nee das alleeb bij ontmoediging, positief plus positief is POSITIEF, negatief keer negatief wordt weer positief. wel je wiskunde goed doen liek

TWO MINDS ONE BRAINCEL

Normal people get an angel and a demon on their shoulder. I get you two 😂 and I love it

Ekko schreef:
    Normal people get an angel and a demon on their shoulder. I get you two 😂 and I love it

Dramatic