• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

[ bericht aangepast op 6 nov 2025 - 21:15 ]

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Wil ik naar buiten toe gaan om bij de ah nog wat extra voor eten te kopen, moet net lukken, of niet?
    En aargh. Natuurlijk moeten die lampjes er straight op gezet worden, alleen jammer dat ik niet straight dacht. (Is anyone surprised? XD )

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Deze toets... ik wil wenen 😭

Mijn brein breint zoals het breint.

Spontaan met een collega een frietje eten bij de cafetaria in m'n dorp was hartstikke gezellig

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik ben niet lekker maar ik wil niet ziek worden

Tijd voor koffie.

(krul)

:Y)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Omatikaya schreef:
    Tja. Bucketlistitem afgestreept? Aangereden :')

Girl are you okay??
    En waarom staat dat op je bucketlist 🤨

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Aaaaah wat een wedstrijd! Jammer dat we uiteindelijk verloren, maar ik heb zoooo goed gespeeld! Wat een vooruitgang op 5 jaar en zonder uitleg of deftige training.

Mijn brein breint zoals het breint.

Elk nadeel heb z'n voordeel: ik geef maar les tot half 11 en daarna kan ik rustig naar huis om zuslief even bij de huisarts te droppen en hoef ik niet tot 5 uur op school te zitten!!!

[ bericht aangepast op 25 nov 2025 - 8:24 ]

Protect the people.

Was donderdag maar al voorbij.

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Ik raak echt helemaal in paniek van de manier waarop mijn adem ademhaalt als ik op een bepaalde manier lig

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Oh tuurlijk, we doen er ook gewoon even een buikgriep bij hier in huis. Ik hoop zo dat het mij en de kids bespaart mag blijven, we zijn net beter 😭😭

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

...en toen was m'n Microsoft-account gehackt denk ik? Want nee, ik heb niet ingelogd vanuit de US of Zuid Afrika of Brazilië :')

Dramatic

Ze zijn dus echt blij met mij en zien me meer voor mezelf opkomen?! Gek.
    Also.. hoe deze neef nu is, doet me meer dan ik besefte. We waren vroeger close, en nu drinkt hij echt te veel en zegt hij extreme rechtse en vrouwonvriendelijke dingen.. Mijn vriend (wat?) Ziet tenminste in dat wat hij allemaal zei niet oké is.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

. . . attentionseeker much?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Jip en janken, ze hebben op werk sinds vrijdag half 4 de productieplanning al 3 keer veranderd. En ik maar weer de documentatie aanpassen en opnieuw uitgeven ;-;

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen