•      
                Lucht Je Hart

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic:
          professionele hulpverlening

Don't walk. Run, you sheep, run.

Frodo schreef:
    i wanna cry

Sending hugs. You wanna talk about it? M'n PB's zijn altijd open ^^

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Soms moet ik mijn smoel ook gewoon houden.

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Thuiskomen bij jou maakt iedere dag een feestje. 💛

sommigen zijn zo privileged dat het een daadwerkelijke blindheid is. damn.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Nawwh, ik kan wss naar geen van mijn London plannen toe.. maar mijn nieuwe tattoo plan kan wel doorgaan, yay!
    En voor December ga ik de 5e en 29e gewoon als vrije opties neerzetten. Net als mijn musicaldagen. (Still sour about de partij bij een nummer)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Het is lang geleden dat ik een complete utter mess was door de dood van een personage uit een tv serie.

Okay ik heb een ticket van 200 euro voor je gekocht zodat we samen naar Twenty One Pilots kunnen en je was echt barely enthousiast? Jfc 💸

|| I told you not to play with the misfit toys ||

Waarom gaat deze hoofdpijn niet weg :') It's been a week, go away.

Side note: Ik denk dat m'n opticien niet goed heeft gemeten bij de laatste lenzencontrole. Was een andere dan ik normaal had, eentje die normaal gezien altijd brillen doet en nu ook lenzen is gaan doen, maar ineens was m'n cilinder anders én m'n sterkte, dus idk. Maar om weer ff 174 euro te dokken voor nieuwe lenzen terwijl het mss gewoon stress is vind ik ook zo wat....

Rot rug

Ik heb het gevoel dat ik kilometers ver achterloop op werkgebied, maar moet mezelf blijven herinneren dat ik nog steeds mag wennen aan een nieuwe baan + nieuwe school. I got this.

Ik word zo moe van reclames, mag ik ook gewoon op youtube een filmpje op zetten op werk zonder iedere 5 minuten unskippable reclame te krijgen? (Idem met prime video, 5 minuten reclame per 40 minuten aflevering? WE PAY FOR YOU, WHY????)

Die workshop was ook niet echt nuttig voor mij :c *sigh* Ben ik gewoon zo moeilijk?

[ bericht aangepast op 23 sep 2025 - 10:45 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

What do you mean, we could not deliver your package?? Het is een fucking boek dat gewoon in de brievenbus past. En if not, dan zijn er de pakketboxen in dezelfde unit als de brievenbus??
    Bpost, get your shit together.

Catmint schreef:
    Waarom gaat deze hoofdpijn niet weg :') It's been a week, go away.

Side note: Ik denk dat m'n opticien niet goed heeft gemeten bij de laatste lenzencontrole. Was een andere dan ik normaal had, eentje die normaal gezien altijd brillen doet en nu ook lenzen is gaan doen, maar ineens was m'n cilinder anders én m'n sterkte, dus idk. Maar om weer ff 174 euro te dokken voor nieuwe lenzen terwijl het mss gewoon stress is vind ik ook zo wat....

Naar de opticien teruggaan!!! Dit hoort onder garantie/service te vallen en zou je niet €174,- moeten kosten. Zij hebben een fout gemaakt zo te horen, en het zijn je ogen, een van de belangrijkste dingen die je hebt (want zonder zie je de rest van je leven niks). En als het een andere opticien is die nu ook lenzen is gaan doen, is het voor diegene ook wel prettig om te weten dat die iets fout heeft gedaan - om daarvan te leren en bij anderen dit te voorkomen! Want als je iets niet weet, kun je iets ook niet veranderen...

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik word echt gek van die droge, pluizige, springerige haartjes die overal bovenuit springen.

Hoe de fuck tem ik ze want ik vind het er heel slordig uit zien haha

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly