• Hoi! Het is hier wat dood, dus ik dacht, ik start iets nieuws. Ofja, semi-nieuw, want ik heb het een tijdlang bij RPGs en bij SOTY gedaan enzo, maar ik wil het wat breder trekken.

Wat is het doel van dit topic?
    Elke dag wordt er een vraag gesteld waarop andere users kunnen reageren en in gesprek kunnen gaan met elkaar, gewoon voor de gezelligheid, aangezien veel mensen klagen dat de site dood is maar er eigenlijk ook niets aan doen. De vragen kunnen over het leven gaan, over boeken, over films, over series, over alles dat je wil. Hou het gewoon SFW.

Wie mag vragen stellen?
    Iedereen. Degene die het snelst is, krijgt de eer. Zorg gewoon dat je je vraag altijd format in size 7 en in het rood, zodat het opvalt.

Dus ja, dit is mijn poging om wat leven te brengen. Entertain me.

Vragenarchief (waarschijnlijk ga ik het niet voldoende bijhouden, sue me)

12/3/2025: Wie is je comfort character en waarom?
    13/3/2025: Wat is het mooiste wat Q je gebracht heeft?
    14/3/2025: Wat in je leven ben je op dit moment het meest dankbaar voor?
    15/3/2025: Welk boek of welke auteur krijgt lang niet de aandacht of erkenning die het verdient?
    17/3/2025: Hoe heb jij ooit een angst overwonnen?
    19/3/2025: Wie in je leven mis je en wat maakt(e) die persoon zo’n fijn iemand?
    21/3/2025: Welke films of (mini)series moet iedereen absoluut ooit eens in zijn leven gezien hebben?
    24/3/2025: Wat is je grootste hobby van dit moment?
    26/3/2025: Wat is de meest teleurstellende aflevering in een serie die je ooit gezien hebt?

[ bericht aangepast op 26 maart 2025 - 11:52 ]

help

Vraag Van Vandaag: Wie zijn je comfort characters en waarom?

help

Ik heb er verschillende, denk ik (: Fluttershy van MLP, Jim van The Office, Betty van Ugly Betty, ... en nog een heleboel hehe.

Even the smallest can change the course of the future

Leuk topic!

Ik heb zelf iets te veel comfort characters. Dit zijn de voornaamste atm:

- Grantaire (en de andere ámis en éponine): Lang verhaal kort: ik resoneer erg met waar de amis voor staan, en de cynisme, creativiteit, en humor van R is geweldig. Al is dat ik me erg in R herken misschien geen erg goed teken. xD
    - Herbert von Krolock/ der Tod: de outfits van ze zijn zó mij, en ik vind ze erg intrigerend. En ik vond Herbert al tof voor ik wist dat ik zelf lgbt+ ben.
    - Elle Woods & Quinn Pensky: door hun drive om zijchzelf te blijven en voor science/ school te gaan.
    - Sven: best reindeer ever, zeker na zien hoe Mikayla hem tot leven wekt en na hoe ik Sven als personage heb verwerkt in sommige verhalen.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Phlegethon schreef:
    Leuk topic!

Ik heb zelf iets te veel comfort characters. Dit zijn de voornaamste atm:
    - Grantaire (en de andere ámis en éponine): Lang verhaal kort: ik resoneer erg met waar de amis voor staan, en de cynisme, creativiteit, en humor van R is geweldig. Al is dat ik me erg in R herken misschien geen erg goed teken. xD
    - Herbert von Krolock/ der Tod: de outfits van ze zijn zó mij, en ik vind ze erg intrigerend. En ik vond Herbert al tof voor ik wist dat ik zelf lgbt+ ben.
    - Elle Woods & Quinn Pensky: door hun drive om zijchzelf te blijven en voor science/ school te gaan.
    - Sven: best reindeer ever, zeker na zien hoe Mikayla hem tot leven wekt en na hoe ik Sven als personage heb verwerkt in sommige verhalen.

Yass R, Quinn en Sven! - de rest zal vast ook erg leuk zijn, maar ik ken ze niet. (:

--
    En leuk topic inderdaad! Ik ben best wel lastig met comfort characters, daar waar ze best wel veranderen.

Mijn comfort characters is momenteel: Eddie Flynn (boeken serie van Steve Cavanagh ). En verder vooral personages uit de RPG'S waar ik aan meedoe. (blush)

[ bericht aangepast op 12 maart 2025 - 13:31 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Frodo schreef:
    Ik heb er verschillende, denk ik (: Fluttershy van MLP, Jim van The Office, Betty van Ugly Betty, ... en nog een heleboel hehe.

WAIT BES UR A BRONY???

help

Miyah schreef:
    (...)

Yass R, Quinn en Sven! - de rest zal vast ook erg leuk zijn, maar ik ken ze niet. (:

--
    En leuk topic inderdaad! Ik ben best wel lastig met comfort characters, daar waar ze best wel veranderen.

Mijn comfort characters is momenteel: Eddie Flynn (boeken serie van Steve Cavanagh ). En verder vooral personages uit de RPG'S waar ik aan meedoe. (blush)

I feel that, mijn grootste comfort characters zijn er ook die ik zelf schrijf haha

help

Mijn eigen personages, always! En daarnaast denk ik Erwin Smith uit Attack on Titan, Astarion uit Baldurs Gate 3, Arthur Morgan uit RDR2 en het clubje Hobbit-vrienden uit Lord of the Rings.

[ bericht aangepast op 12 maart 2025 - 17:26 ]

hodie mecum eris in paradiso

RSK schreef:
    (...)

WAIT BES UR A BRONY???

Ik heb ook Fluttershy als username gehad, maar dan met een hoofdletter 'i' als l hehehhe

[ bericht aangepast op 12 maart 2025 - 16:00 ]

Even the smallest can change the course of the future

Phil Dunphy van Modern Family :3
    Dobby van Harry Potter (en de Weasley-twins)
    Boo van Monsters Inc

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Frodo schreef:
    (...)

Ik heb ook Fluttershy als username gehad, maar dan met een hoofdletter 'i' als l hehehhe

I HAD NO IDEA WHAT

amazing

help

Wat een leuk topic! Mijn comfort chars atm zijn Appaaaa (groot, zacht, puur, vliegende bizon: need I say more???) en Iroh (wijs, vriendelijk en heeft een enorme liefde voor thee) van ATLA

"Don't flatter yourself. You were never even a player."

Sowieso Hinata van Haikyu en Kuga van World Trigger, en van tijd tot tijd eigen characters, maar die zijn momenteel niet zo sterk

Do it scared, but do it anyway.

Sowieso Uncle Iroh van ATLA! Heb een tattoo in honour of him en in de keuken staat art van hem.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

I already love this topic! c:
    Mijn comfort chars zijn Zoro en Bepo van One Piece, Maki Oze van Fire Force, Jake Peralta van Brooklyn Nine Nine. En ook mijn eigen chars, maar Alex pikt gewoon alle spotlights

Marimo schreef:
    I already love this topic! c:
    Mijn comfort chars zijn Zoro en Bepo van One Piece, Maki Oze van Fire Force, Jake Peralta van Brooklyn Nine Nine. En ook mijn eigen chars, maar Alex pikt gewoon alle spotlights

Still waiting for that alex story 💛

help