• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

Dramatic

Ringwraith schreef:
    Ik zat echt afgelopen weekend nog te denken dat ik het toch wel jammer vond dat ik mijn Hongerspelen-boeken heb verkocht en nu krijg ik net een mailtje dat ik niet alleen het nieuwe boek krijgt om te recenseren maar ook alle voorgaande delen als luxe editie. (blush) They know how to make a girl happy. :3

Ooooh dat is vet chill 😍😍😍

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oooo damn zoveel anxiety gehad en dan is het nog steeds ochtend. I can’t deal anymoreee

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Marimo schreef:

Life is a beautiful struggle

Ugh, waarom geeft solliciteren me zoveel anxiety.

en op de valreep wéér eens een poging tot overgefuckt worden door de oude huisbaas, lol. er blijven maar kosten bijkomen bij die mensen :')

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Nooh, had bijna tickets maar zat vast in de verkeerde ticketshop en nu mis ik voor het tweede seizoen op rij al tickets. /: Op sommige gebieden is het wel mijn jaar, maar wat dit, mijn musical, en sommige vriendschappen betreft..
    Edit: oh en kunnen zieke medestudenten gewoon thuis blijven alsjeblieft?

[ bericht aangepast op 13 maart 2025 - 13:45 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Kobyla schreef:
    Ugh, waarom geeft solliciteren me zoveel anxiety.

You got this!

Nothing is impossible in my own powerful mind.

Wat een klote dag. I’m fucking upset

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik ga morgen een schrijfworkshop volgen in de stad bij ons. Ben benieuwd of het wat is, maar vrees er een beetje voor door de leeftijdsgrenzen die gesteld zijn :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Nothing pisses me off like the thirteenth of March. Ugh. I miss smoking. (cat)

Mando -> Zoya

WAT BEN JIJ EEN GODVERGETEN LUL. my GOD.
    You're lowering the nice-ness level of the entire world.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    en op de valreep wéér eens een poging tot overgefuckt worden door de oude huisbaas, lol. er blijven maar kosten bijkomen bij die mensen :')

Wat vreten ze allemaal uit? Klinkt niet best…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Bara bada bastu, bara bada bastu, bara bada bara bada bara bada bastu

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    Bara bada bastu, bara bada bastu, bara bada bara bada bara bada bastu

My winner.

hodie mecum eris in paradiso

escuella schreef:
    (...)
    My winner.

Ik zit een beetje in een Jakob-fuik en zie ineens allemaal "thirst traps" van KAJthirst voorbij komen. Lol, ik moest googlen wat thirst traps zijn want ik had er nog nooit van gehoord, ik ga stuk. Maar ik geniet wel van die filmpjes hoor.

Vind het best bizar dat Kevin de jongste is want je zou verwachten dat Jakob echt 10 jaar jonger is of zoiets 🫣🫣🫣🫣. Maar ze zijn alledrie leuk. Alleen die positiviteit die Jakob uitstraalt als 'ie oprecht blij is en z'n ogen fonkelen - man, die man kan voor wereldvrede zorgen met z'n uitstraling, radiating happiness and positivity

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt