• Hoii Hoii People ^^
    De eerste van Black & White is er dus =)
    Zouden jullie hem alsjeblieft eens willen doen en zeggen wat je er van vindt? ^^
    http://www.quizlet.nl/quiz/250544/black-amp-white/
    Dankje (flower)
    Black & White. [0.1]

    Het verhaal speelt zich af in het Amerika van 1700. Een jongen Ryan woont samen met zijn ouders in een grote villa in het zuiden van Afrika. Hij woont luxueus en heeft alles wat hij zelf wou. Hij zit op een privé school en wordt gebracht & afgehaald, omdat zijn ouders bang zijn voor aanslagen van zwarten. Ryan haat zwarten tot er op een dag een nieuw dienstmeisje bij hem thuis wordt aangenomen. Hij wordt verliefd op haar, maar de liefde tussen een zwarte & een blanke is nog altijd taboe en kan niet worden aanvaard. Houdt hun liefde stand of zullen ze elkaar voor eeuwig kwijtraken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wow! Zo een cool idee =O!


    Life is hard and then we die

    Wow! Zo een cool idee =O!

    hah, dankje hun! <33


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    lijkt me echt super ik ga hem lezen (doet me denken aan een tv serie jaren geleden (weet de naam niet meer xD).


    muziek altijd overal

    ik ga maken!! ;]
    bij ons heette een schoolfeest black&white XD


    Dead but delicious

    lijkt me echt super ik ga hem lezen (doet me denken aan een tv serie jaren geleden (weet de naam niet meer xD).

    geen idee waar je het over hebt ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right