• Hye peopz!

    Ik heb maandag mijn mondeling examen engels, en we mogen ons onderwerp volledig kiezen!

    Dat geeft natuurlijk hetvolgende probleem: ik zou niet weten waarover ik moet praten!

    Dus als er please iemand is met een idee, of waarover zijn/haar mondeling ging: zeg het hier! Het hoeft niet lang te duren^^

    Danke <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Over muziek ?

    Muziek?
    Mode?
    Make-Up?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    over dat Ik fantastiesz ben?! [a].
    Nee grappje..xD
    Doe,, uuh, ofer Quizelt^^


    Dunno ><

    Films?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zet hier even bij waarover de rest vd klas al gepraat heeft:

    -de kerstman
    -de buitenspelregel
    -dromen
    -sprookjes
    -chiro
    -sinterklaas
    -dansen
    -vakantie
    -tina turner
    -nirvana
    -pokemon
    -haarzelf [/ego]

    ik wil graag iets origineels, maar als ik niets vind pak ik het idee van Genocide (films) denk ik. Iedereen al bedankt voor de reactie! Zijn er nog ideeën?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Thanks dat je dan voor mijn idee gaat maar laat ik nog eens wat bedenken :)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -HitKrant
    -Huidieren
    -De Maatschappij
    -Graffiti
    -Bijgeloof
    -Paranomale mensen
    -Geesten
    -Namen
    -Schizofreen

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind bijgeloof of paranormale mensen wel cool :)

    Nu nog even bedenken wat ik daarover kan zeggen..

    Je bent echt superhard bedankt! Als ik ooit is iets kan terugdoen voor je ... <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    doe over SCIZOFREENEN..xD
    of over Smurfen^^


    Dunno ><

    Uhm over bijgeloof kan je vertellen over vrijdag de 13e en hoe het bijgeloof is ontstaan en over paranomale mensen kan je vertellen wat het zien hoe het is ontstaan wat ze zien etc.

    Alsjeblieft trouwens!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Danke iedereen <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Graaggedaan!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhm over bijgeloof kan je vertellen over vrijdag de 13e en hoe het bijgeloof is ontstaan en over paranomale mensen kan je vertellen wat het zien hoe het is ontstaan wat ze zien etc.

    Alsjeblieft trouwens!<3

    Oe, wij hebben nog een curus van engels over die bijgeloof gehad. Moet ek es kijken of ik hem nog vind? Of heb je info genoeg? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Oe, wij hebben nog een curus van engels over die bijgeloof gehad. Moet ek es kijken of ik hem nog vind? Of heb je info genoeg? ^^


    als je dat zou willen doen, ben ik je eeuwig dankbaar <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    schat, tegen wanneer moet je dat maken? Ik vind de cursus niet onmiddellijk, maar zou rond 14u45 fseu weg moeten. En ik zou vanavond nog eens verder zoeken. Ma anders zoek ek nu nog eens als je hem al nodig hebt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right