• okey, domme titel maar ja.
    ik heb gewoon effe een vraagje, ik zoek namelijk een paar goede boeken. maar ik ben nogal kieskeurig. ik zoek iets zoals Twilight, harry potter, de erfgoed serie (van christopher paolini, voor als je het niet kent)
    zo'n boeken dus, met fantasie, ni te veel realitie. liefs ni, liever een roze olifant dan een junkie.
    maar zo'n boeken zijn moeilijk te vinden, dus vraag ik of julie mij misschien kunnen helpen? :$
    ik zou het super tof vinden. (H)
    alvast bedankt om dit topic te lezen
    (K)

    Narnia xD


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    narnia

    heb ik ook allemaal thuis, ma die vind ik ni zo schitterend(A)

    De Vloek van Marrianne Curley vond ik erg goed. Dat gaat over een jongen en die heeft heel veel ongeluk. Hij komt bij een meisje in de klas en die heeft 'magische krachten'. Nuja ze is spiritueel enzo. En dan komen ze er samen achter dat zijn familie vroeger is vervloekt door een of andere kwaadaardige tovenaar en gaan ze terug in de tijd om dit ongedaan te maken. Het is vanuit 2 perspectieven geschreven. Het ene hoofdstuk vanuit de jongen zijn perspectief en het andere dan weer vanuit het meisje haar perspectief.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)
    heb ik ook allemaal thuis, ma die vind ik ni zo schitterend(A)


    Ah xD Euhm.. Nja.. Misschien Stardust? Daar is ook een boek van maar ik ken alleen de film x'D


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Ah Euhm.. Nja.. Misschien Stardust? Daar is ook een boek van maar ik ken alleen de film x'D

    jep die film heb ik.

    De Vloek van Marrianne Curley vond ik erg goed. Dat gaat over een jongen en die heeft heel veel ongeluk. Hij komt bij een meisje in de klas en die heeft 'magische krachten'. Nuja ze is spiritueel enzo. En dan komen ze er samen achter dat zijn familie vroeger is vervloekt door een of andere kwaadaardige tovenaar en gaan ze terug in de tijd om dit ongedaan te maken. Het is vanuit 2 perspectieven geschreven. Het ene hoofdstuk vanuit de jongen zijn perspectief en het andere dan weer vanuit het meisje haar perspectief.

    dank je, ik zal er zeker eens naar kijken



    (K)

    Lord of the rings?

    Titel aangepast.


    Bored.

    geen idee , [leest vooral boeken die gebaseerd zijn op waargebeurde verhalen of feiten] x']


    A. ikmisje.

    Stravaganza stad van... (iets invullen).
    eigenlijk geen idee, ik lees meestal van die reallife boeken.


    I am an idiot, I move.

    ik ga een boek lezen die mij heel erg leuk lijkt:
    Voor ik doodga
    van Jenny Downham.

    Ik heb een schrijver voor je,^^ Darren Shan. Maybe kan je daar wat mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik weet het niet ik lees namelijk veel realistieseboeken.Dingen die echt kunnen of zijn gebeurt.
    maar misschien is : Meester Pluim en het praatpoeder iets voor jou? ik ben wel de schijfer zijn naam vergeten!:$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    - Demonota serie van Darren Shan
    - 'De wereld van Darren Shan' door Darren Shan
    - de Stravaganza-serie door Mary Hoffman (Stad van Maskers, Sterren, Bloemen en Geheimen)
    - De Inkt-trilogie door Cornelia Funke (Hart van inkt, Web van inkt en Nacht van inkt)
    - De bende van Anansi door Neil Gaiman (ook schrijver van Stardust a.k.a. Ster)
    - De gevleugelde kat door Isabel Hoving
    - De Doemspreuk trilogie door Cliff McNish


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het land van Zwach? [/ofzo].


    I live for the applause, you will die for it.