• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2025!
    Hier kunnen schrijvers hun lasten delen, ideeën oppikken of zorgeloos kletsen over hun story. Lezers kunnen dan weer hun schrijvers een hart onder de riem steken of een babbeltje komen slaan.

SOTY 2025, LET'S GO *O* *O*

Link naar het officiële topic

[ bericht aangepast op 26 jan 2025 - 10:49 ]

Even the smallest can change the course of the future

Mazino schreef:
    (...)
    Als ik dit daadwerkelijk ga uitwerken (wat momenteel nog niet helemaal duidelijk is met de stress en drukte van m'n thesis), is m'n hoofdpersonage een politieagent, heeft hij some sort of magical powers, heeft hij zwart haar en leeft hij alleen. Tot zover ongeveer alle info die ik tot nu toe heb over hem ^^"

ooo sounds interesting tho! ook contemporary fantasy dan?

help

Halbrand schreef:
    (...)

ooo sounds interesting tho! ook contemporary fantasy dan?

Jep, geen fantasy wereld dit keer ^^

Do it scared, but do it anyway.

Mazino schreef:
    (...)
    Jep, geen fantasy wereld dit keer ^^

I mean je kan ook nog altijd een fantasy wereld hebben in contemp fantasy (:

help

Halbrand schreef:
    (...)

I mean je kan ook nog altijd een fantasy wereld hebben in contemp fantasy (:

True, ik had er een portal fantasy ofzo van kunnen maken, maar dat ben ik niet van plan ^^

Do it scared, but do it anyway.

Halbrand schreef:
    Ik zit somehow al bijna aan 10k oepsie (er zitten wel een aantal stukjes in die ik voordien al had geschreven en die nog niet echt een plekje hebben).

Om dat te vieren, hier de eerste vraag:

Vraag van vandaag: Kun je ons iets meer vertellen over het hoofdpersonage van je SOTY?

Mijn hoofdpersonage noemt Rhune en ze heeft grijze ogen. That's it for now (wbw)

Even the smallest can change the course of the future

Halbrand schreef:
    Ik zit somehow al bijna aan 10k oepsie (er zitten wel een aantal stukjes in die ik voordien al had geschreven en die nog niet echt een plekje hebben).

Vraag van vandaag: Kun je ons iets meer vertellen over het hoofdpersonage van je SOTY?

Mijn hoofdpersonage heet (tot dusver) Stef, achternaam onbekend, en hij is waarschijnlijk een journalist, en hij is op zoek naar z'n biologische vader. Hij heeft zwart haar, lichtgrijze ogen en nogal opvallende, donkere wenkbrauwen. Hij is +-30 (: Z'n persoonlijkheid moet zich nog wat vormen haha, maar hij is waarschijnlijk rustig, bedenkelijk, niet iemand van de vele woorden, belezen en ik denk wel vriendelijk.

Zie rechtsboven

[ bericht aangepast op 10 feb 2025 - 19:25 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Halbrand schreef:

Hoofdpersoon 1 heet Cody, is ergens in de twintig, heeft gouden ogen en geeft een soort gouden gloed af. Hij is als peuter uit het betoverde bos komen aanwaaien. Pretty en cute en erg braaf. Hij is de enige dorpeling die aan het begin van het verhaal nog zijn herinneringen heeft.

Hoofdpersoon 2 is nog naamloos, is uit het dorp verbannen en heeft vijf pratende katten. Ook in de twintig, de classic high school rebel en meer weet ik nog niet :'D

Every villain is a hero in his own mind.

Halbrand schreef:

Mijn hoofdpersonage gaat Jehan Prouvaire uit Les Mis zijn. Een personage met meer dan enkel een canon achternaam, yay. xD
    Jehan is een gedichtenschrijver, bloemist, en kent meerdere talen. Hij/hen heeft een beetje hippie achtige kledingstijl. Ik ben er nog niet over uit of Jehan een hij of hen is mijn verhaal. Want in fanfics is Jehan vaak nonbinair. Jehan is in elk geval de meest witchy-achtige karakter van les amis, daarom heb ik voor Jehan gekozen als hoofdpersoon en niet bijvoorbeeld R.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn