• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Aaaahh er komen zoveel baby's 😍🥰

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

LordJohn schreef:
    (...)24 boeken rijker voor 32 euro : D

Hoe dan? o.o

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    (...)

Hoe dan? o.o
    Tweedehandsboekenmarkt ^^

Protect the people.

LordJohn schreef:
    urenlang boeken kopen en kletsen met vriendin <3

🩷🩷🩷

Omnia mutantur, nihil interit

Mijn katten liggen naast me te slapen en te snurken. Erg cute!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Gisteren 3 uurtjes in het Top 2000 café geweest en het was zooooo leuk!! Perfecte afsluiting van het jaar! (blush)

I've looked worse, believe me.

Lupinus schreef:
    Gisteren 3 uurtjes in het Top 2000 café geweest en het was zooooo leuk!! Perfecte afsluiting van het jaar! (blush)

Omg hoe leeeuuukk!!!!! Ik ben groot top2000 fan, maar het café is me iets te ver weg. Welke uren was je er? Had je de nummers die je wilde? :)

Catmint schreef:
    (...)

Omg hoe leeeuuukk!!!!! Ik ben groot top2000 fan, maar het café is me iets te ver weg. Welke uren was je er? Had je de nummers die je wilde? :)

Aahhh dat is wel jammer!
    Ik ben ook echt een die hard Top 2000 fan (A)

Ik was er om 14, 18 en 19 uur. Had er een aantal heel leuke nummers tussen zitten, o.a. van KISS, Bon Jovi, en eentje van mijn stemlijstje (Du van Peter Maffay :X)
    Ben ook echt heel veel in beeld geweest hahahaa (dance) en ik heb zo'n plaktattoo gekregen jeeeeej :')

I've looked worse, believe me.

Lupinus schreef:
    (...)

Aahhh dat is wel jammer!
    Ik ben ook echt een die hard Top 2000 fan (A)

Ik was er om 14, 18 en 19 uur. Had er een aantal heel leuke nummers tussen zitten, o.a. van KISS, Bon Jovi, en eentje van mijn stemlijstje (Du van Peter Maffay :X)
    Ben ook echt heel veel in beeld geweest hahahaa (dance) en ik heb zo'n plaktattoo gekregen jeeeeej :')

Oeeeeh nice!!!
    Ik heb zelf de stemlijst geprint altijd en gearceerd wat ik graag wil horen. En leef nu op 3,5 uur slaap omdat ik wilde luisteren :') I don't need sleep, I need Top2000. Als ik niet had moeten werken had ik net als vorig jaar nachtje opgebleven om te luisteren

Heerlijk de Top2000 hele dag aan 😍

maybe I could save you from your sins

Een pilates les voor het eerst in m’n leven gevolgd!

maybe I could save you from your sins

Ik heb cinnamon appeltjes gemaakt. *O*

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Op spitzen dansen (of ja, bewegen), het boek dat ik nu aan het lezen ben, muziek, het enorme lichtsnoer dat in onze straat is opgehangen, lieve, betrokken collega's 🩷😭

Omnia mutantur, nihil interit

De pure verbazing van m'n huisgenoot dat ik op zich wel wist dat als je groenten te lang in de koelkast laat liggen, ze dan slecht gaan en verkleuren/beschimmelen ^^

Do it scared, but do it anyway.

Lupinus schreef:

Ik zie dit nu pas maar dat is heel vet! Wij luisteren ook elk jaar trouw en ik zit nu nog steeds in een post-Top2000 depression. (':

Caution first, always.