• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ik ben in principe aangenomen bij een toffe werkplek voor de komende twee schooljaren BBL! Al kan ik het nog steeds niet echt geloven.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Een kennis die vlak voor een evenement nog even speciaal voor mij zijn perfum ververst omdat hij weet dat ik het zo lekker vind ruiken asfkdkjsfld. Little gestures like these are my love language, they make me ridiculously happy c:

Mando -> Zoya

Spannend maar een goede stap :) op naar mijn herstel!

Mijn vriend en ik zijn vandaag 8 jaar samen *O*

Even the smallest can change the course of the future

Wat heb ik toch leuk werk. 🩷

Omnia mutantur, nihil interit

Mogelijke reünie OG K3. (fish) (pun intended in de smiley keuze voor de kenners (wbw))

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ledecky schreef:
    Mogelijke reünie OG K3. (fish) (pun intended in de smiley keuze voor de kenners (wbw))

INNE ZEE VAN BLAAAAUW

Wat geweldig. Dit doet mij denken aan de reünie van Chipz!

Mando -> Zoya

Ledecky schreef:

Nu heb ik dat nummer in mijn hoofd xD Maar wat, echt? Zou wel tof zijn! Vond de masked singer mini reunie al cool

--

Meer bewijs voor dat ik toch echt aangenomen ben bij deze plek. En ze kijken uit naar de samenwerking, super vet!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ledecky schreef:

Heb je de film ook gezien van dat liedje?? Die vond ik vroeger helemaal geweldig haha

Maandag naar Alex Warren, zo dankbaar dat een vriendin vrijwel altijd overal 2 tickets van koopt en aangaf dat ze nog een ticket over heeft 🥰

Life is a beautiful struggle

Jerauhl schreef:
    Maandag naar Alex Warren, zo dankbaar dat een vriendin vrijwel altijd overal 2 tickets van koopt en aangaf dat ze nog een ticket over heeft 🥰

Omgg, wat super van je vriendin en enjoy the show! Ik baal zooo dat ik niet kan gaan 🥹

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Rionach schreef:
    (...)

Omgg, wat super van je vriendin en enjoy the show! Ik baal zooo dat ik niet kan gaan 🥹

Thank you!! Aw balen ja, ik weet precies hoe je je voelt 🥺 misschien dat je nog een ticket kan krijgen op de dag zelf

Life is a beautiful struggle

Jerauhl schreef:
    (...)

Thank you!! Aw balen ja, ik weet precies hoe je je voelt 🥺 misschien dat je nog een ticket kan krijgen op de dag zelf

Jaaa, en anders hopen dat ie nog eens terug komt, haha. ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Slaat... de medicatie nou aan?!

Heel erg trots op een interview dat zojuist is gepubliceerd ☺️☺️☺️ was een ontzettend mooi gesprek

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly