• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Tegenover m'n beste vriendin op de bank met warme chocolademelk, een kruik, dekentje, laptop op schoot en notitieblok ernaast, kaarsjes aan... wat wil een mens nog meer? (blush)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

DnD was fun!! Alle spelers waren zo invested in de twee relatief simpele fights (niks flashy of echt moeilijk, redelijk basic medium-strength enemies) tussen dat ze op het pad moesten blijven (anders raken ze verdwaald in de feywild) en de anticipation die ze als spelers hadden met de monsters die ik beschreef. De gamestore eigenaar mocht zelfs nog spontaan een ronde combat doen toen hij langs kwam om te melden dat een van de spelers even een korte break nodig had voor medical stuff dus hij meteen in haar sheet kijken en overleggen wat er gaande was ^^

Do it scared, but do it anyway.

Middagje diamond painting 🤍☺️
    Wie had gedacht dat dat zo fun kon zijn haha 😂

love me until I love myself

Op deze manier kom ik de donkere maanden oprecht wel door (:

Ik ben zo schaamteloos trots op het prentenboek dat ik voor mijn kleine 1-jarige nichtje heb gemaakt... En ook zo leuk om de progressie te zien. 8 maanden geleden begonnen en je ziet hoe elke tekening mooier en professioneler wordt. Nu nog geduld opbrengen tot ik hem mag geven met Sinterklaas...

Super leuke high tea gedaan vandaag 🥰

Strictly Blackpool so far is zoooo leuk 🥰 shout out to Vito 🫶🏻

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

mijn ouders hebben vanmiddag m'n planten-plank uit m'n feverdream vision board werkelijkheid gemaakt in mijn studentenkamer en it is MAGNIFICENT (blush) Zovaak hebben mensen tegen me gezegd van "ah joh doe nou niet, da's zonde van de kamer / daar wordt alles zo donker van / kleuren op de muur? daarmee verpest je wel de mooiste kamer van het huis / hou het nou maar lekker wit, das toch mooi strak! / ik zou hier geen moeite in steken hoor" en weetje wat? mijn feverdream vision boards zijn gewoon leuk, en dopamine decor is een ding, en als jij er niet tegenaan wil kijken stap je toch lekker mijn kamer niet in? (krul) Ik heb geel op de muur en een plank van meer dan drie meter lang met al mijn plantenbaby's erop en ik ben ernstig tevreden, ehhehhee

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Even een glimlach omdat ik nu berichten zie over mensen hier die docent zijn, wetende dat de meesten zelf nog op de middelbare school zaten toen ze bij Q kwamen :3

Caverna schreef:
    Even een glimlach omdat ik nu berichten zie over mensen hier die docent zijn, wetende dat de meesten zelf nog op de middelbare school zaten toen ze bij Q kwamen :3
    Hehehehe ik voel me aangesproken : D

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

New week !!