• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

3 extra dagen in Japan omdat m'n terugvlucht gecanceld was en nu kan ik toch nog meer van Ikebukuro zien + Yokohama bezoeken :Y)
    Nee oke het is wel een beetje kut want ik was op zich ingesteld op naar huis gaan en hotelkosten etc etc. maar tis wel cool

Caution first, always.

Ik heb de kerstboom weer van zolder gehaald :3

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Heerlijke zondag gehad 💛

maybe I could save you from your sins

Samen koken <3

Omnia mutantur, nihil interit

QUEEN WAS ZO AWESOME OH MY GOODNESS

Dramatic

Wat een wonder 🩷

Geen file onderweg naar school, dus ik kan nog even chillen voor de les begint!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Eindelijk geen ongemakkelijkheid meer

Jeetje, 154 dagen na mijn borstverkleining heb ik (voor het eerst in vier jaar) een goed passende bh gekocht, en ik was ademloos toen ik mezelf in de spiegel zag. Ben ik dat?? (blush)

[ bericht aangepast op 28 nov 2024 - 12:08 ]

Mando -> Zoya

Och wat vervelend nou, de license en vpn doen moeilijk vandaag dus ik kan gewoon niet bezig met m'n studie. Dan maar m'n SotY afmaken om toch nog wat nuttigs te doen vandaag ^^

Do it scared, but do it anyway.

Volgens mij gaat het wel goedkomen met deze collega's en dit team.

Omnia mutantur, nihil interit

De persoon die ik ontmoette mijkt erg enthousiast over mij als werkende persoon in zijn crew erbij te hebben, en ik mag maandag op verdere sollicitatiegesprek!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ik begin echt wel een band op te bouwen met m'n rij-instructeur ❤️ Goddank hahaab

Protect the people.

Ik ben even zo blij vandaag. De laatste periode was ik snel ontevreden, weinig rust zowel in mijn lijf als mentaal gevonden en veel druk.

Vandaag sliep ik uit tot half negen, bleef nog een uur liggen in bed. Dronk ik een kop koffie en ging ik naar de wasstraat. Daarna naar de kringloper voor wat Kerst toevoegingen. Haalde ik mijn winterbanden bij de garage en thuis heb ik de lekkerste dag gehad. Ik heb de kasten opgeruimd terwijl de muziek aan stond en daarna heb ik heerlijk mijn boek gepakt voor het eerst weer in een paar weken en heb ik nu bijna mijn boek uit ;) Ik ben vandaag zo tevreden, rustig en kalm in mijn hoofd en zo enorm trots op mijzelf dat ik de negatieve sleur herkende en er zelf iets aan veranderd heb.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Uit eten gaan met m'n groepstherapie-genoten om af te ronden was echt zo ontzettend leuk en gezellig 🥰

Dramatic