• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Clive schreef:
    (...)
    Ik zie dit nu pas maar dat is heel vet! Wij luisteren ook elk jaar trouw en ik zit nu nog steeds in een post-Top2000 depression. (':

Die post-Top2000 depression is so real...
    Ik kwam vandaag weer bij Beeld & Geluid en het café is gewoon alweer helemaal weg :(

I've looked worse, believe me.

Mijn droomauto is te huur via SnappCar 👀

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Clive schreef:
    (...)
    Ik zie dit nu pas maar dat is heel vet! Wij luisteren ook elk jaar trouw en ik zit nu nog steeds in een post-Top2000 depression. (':

Ik dit jaar niet, doordat de laatste saga van EPIC op 1e kerst uit kwam en ik daar eigenlijk niet obsessief naar kon luisteren toen door m'n top2000-obsessie. Ben wel blij nu dat ik sinds nieuwjaar non-stop heb kunnen luisteren bijna. Heb echt op nieuwjaarsdag toen ik soep maakte 7 keer achter elkaar de saga geluisterd en meegeschreeuwd :')

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

M'n nieuwe dekentje is echt zo lekker warm!!

Do it scared, but do it anyway.

Eerste lesje Vinyasa Yoga gehad vanavond en vond het echt voor herhaling vatbaar 🥰
    (wel zwaarder dan verwacht)

maybe I could save you from your sins

Mijn vriend was heel blij met mijn cadeau! Ik had een gril apparaat voor 'm gekocht met kaas en ham zodat ie tosti's kan maken, en ik kreeg niet de beleefde "Oh wat leuk" maar de enthousiaste "Oeh, kunnen er ook panini's tussen? Dat is echt heel handig!"

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Oefenen met debatteren in V5, omfg wat leuk was dat <3

Protect the people.

Ik heb net officieel mijn reis naar Devon geboekt! Heerlijk op schrijf retreat in the countryside, can't wait! <3

hodie mecum eris in paradiso

Soms moet je jezelf gewoon belonen voor het doen van werk, dus nu heb ik een oreo milkshake en cheesecake met bessenjam ^^

Van gefrustreerd naar positief: Datenight met le bestie, een etentje all you can eat is sushi 😍

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Damn, we hebben gewoon binnen een week een woning gevonden, wat ging dat snel!

Alle HP films draaien weer in de bioscoop en hoewel het me niet lukt om naar alle acht te gaan, heb ik wel even een ticket gekocht voor mijn favoriet, Prisoner of Azkaban ((:
    Dus aankomende maandag weer eens heerlijk in m'n eentje naar de bioscoop! (blush)
    Het is dan ook volle maan (toeval???), call me crazy maar ik word echt te enthousiast van dat soort suffe details hihi

I've looked worse, believe me.

Lupinus schreef:
    Alle HP films draaien weer in de bioscoop en hoewel het me niet lukt om naar alle acht te gaan, heb ik wel even een ticket gekocht voor mijn favoriet, Prisoner of Azkaban ((:
    Dus aankomende maandag weer eens heerlijk in m'n eentje naar de bioscoop! (blush)
    Het is dan ook volle maan (toeval???), call me crazy maar ik word echt te enthousiast van dat soort suffe details hihi

Hahaha ik ben hetzelfde daarin, dus ik begrijp het. Toeval bestaat niet 🤓
    Heel veel plezier!! Zag inderdaad dat ze weer in de bioscoop te zien zijn. Zo'n nostalgie.

[ I will always love you ]

Wie is de mol vanavond en I love de periode dat, dat er elke week is 🥰

maybe I could save you from your sins

Heerlijk kunnen lunchen in de zon ^^