• Deel hier iets positiefs of leuks aan je dag of week of maand of leven! ✨🥰🤗😝

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

De speakers werkten! Dit was mijn eerste keer spotify van een ruimte naar een andere ruimte toe sturen via geluidstafels en utp, en zonder lange lijnen te moeten leggen. En uiteindelijk mijn muziek aan de andere kant kunnen horen was erg gaaf!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Gewoon kunnen bbqen hier terwijl het in nederland koud met sneeuw is ^^

Do it scared, but do it anyway.

1. Met vriendinnen van de middelbare bijkletsen (sinds voor corona niet met z'n vieren bij elkaar geweest)
    2. Spelletjes spelen
    3. 's Nachts terugfietsen en een prachtige sterrenhemel zien

🫶🏻❤️

Protect the people.

Het komt goed

Ik kan wel wat positiviteit gebruiken dus ik ga dit topic boosten om mezelf weer in een positieve mindset te krijgen (:

De zon schijnt

Dramatic

Hades 2 is tof! en de nieuwe update is pretty awesome so far!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Gezellig gebruncht met een lieve vriend en zijn vriend, lieve mensen überhaupt

Omnia mutantur, nihil interit

Oma is hier! :D

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Mijn nichtjes zijn zo lieeeeeeef

Heerlijk nog even in de zon in de tuin zitten borduren aan een cadeautje voor een vriendin ^^

Do it scared, but do it anyway.

Mijn hemel hoe kun je zoveel liefde voelen voor één zo'n minimensje, en dan is het nog niet eens mijn eigen kindje ❤️

Ein-de-lijk een ebike besteld! Afgevinkt, rust in mijn hoofd en hoewel hij pas over een paar weken komt, nu vooruitzicht dat ik weer wat mobieler ben 😍😍😍

Naar de kapper geweest en het is zoooooo'n verbetering! Zeker met dit warme weer. En wiehoeee geen klitterige opstopping meer in de kraag van m'n jas plus het droogt weer snel na het douchen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ik kreeg van vier verschillende collega's een complimentje voor complimentendag?!? I'm touched 🥹🥹

Dramatic