Frodo schreef:
(...)
Ik vond NY dan weer geweldig. Het is inderdaad een super drukke stad, maar wij sliepen in New Jersey en namen elke dag de bus + metro naar het stadscentrum, dus we konden de drukte 's avonds ontsnappen. Echt een aanrader dat!
Voor de rest kan ik NY alleen maar aanraden, vooral Central Park, de Green Line en het 9/11 memorial natuurlijk. Maar gewoon rondwandelen daar is al de moeite.
Retweet. Ik vond NY echt ge-wel-dig. Mijn vriend en ik sliepen in Queens, want dat was veel goedkoper en super goed te doen met de metro verbinding (kwamen daar wel veel gekkies tegen, maar oh well).
Aanraders zijn echt Central Park, 9/11 memorial, een show zien op broadway en naar de top van Rockefeller voor adembenemend uitzicht.
oh en als je het Vrijheidsbeeld wilt zien, kan je gwn de gratis ferry naar staten Island nemen. Dan kom je er ook perfect langs. 2x zelfs want je moet ook weer terug.
En zelfs gewoon rond wandelen was geweldig, dan zie je ook zoveel dingen uit films en dingen die je kent zoals: wall street, hotel van home alone, trump tower, allerlei winkels en restaurants die je kent van verhalen of online etc.
Echt top🥰