|
ℤ𝔸ℝ𝕀𝕐𝔸
☾ 𝐹𝒜𝐼𝑅𝒴 𝒪𝐹 𝒯𝐻𝐸 𝒮𝒰𝒩, 𝑀𝒪𝒪𝒩 𝒜𝒩𝒟 𝒯𝐻𝐸 𝒮𝒯𝒜𝑅𝒮 ☽
☆ 22 ☆ Outfit ☆ Cloud Tower Auditorium w/ Zephyr ☆
.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.
𝓩ephyr mompelde iets terwijl Zariya overeind kwam, de barsten in zijn scherm kort observerend. Het was beschamend dat ze al twee maanden weer in Magix woonde en nul moeite had gedaan om haar huisgenoten te leren kennen. Als ze er nu zo over nadacht was ze vanochtend zonder wat te zeggen langs Alana gelopen toen ze zich moest haasten om haar les te halen, te druk in haar gedachten om het door te hebben
Zariya richtte haar blik op Zephyr. een lichte paniek ontstond bij het meisje, terwijl ze een schietgebedje deed in de hoop dat ze niet zijn telefoon had gesloopt. De jongen keek haar echter enkel aan met een diepe frons op zijn gezicht. En was dat achterdocht in zijn blik? Okay, tegen hem aan lopen waardoor hij zijn telefoon liet vallen was zeker niet slim, maar was dat genoeg om zo’n afkeer al te hebben?
Het voelde bijna opluchtend dat hij zijn blik afwende, zich op de telefoon richtte. Uit gewoonte pulkte Zariya nerveus aan haar nagels terwijl ze afwachten of het scherm oplichtte, tot ze zich besefte dat ze echt geen zin had om ook nog haar nagellak opnieuw te moeten doen vanavond.
De geïrriteerde zucht die klonk zodra het scherm niet reageerde op Zephyr zijn poging te typen, liet Zariya ietsje in elkaar krimpen. Ze opende haar lippen al om te praten, maar Tilda haar stem onderbrak haar poging.
"Zaaaaaraaaaa!” klonk de opgewekte stem, en Zariya draaide wat naar haar toe, een glimlach op haar lippen zodra ze het meisje spotte. ”Ik was te laat, sorry, heb je misschien notities van de eerste drie kwartier? Ofja, ik lees de cursus wel,” sprak ze op hoog tempo.
De druk die in de lucht leek te hangen, voelde verdwenen nu Tilda er was, zelfs al kreeg ze geen kans om te reageren op haar woorden, voor ze weer verder ratelde. “Doe je vanavond die sexy gouden glitterjurk met de split aan? Ik moet nog naar de winkel, dan kan ik matchen,”
Zariya haar gezicht vertrok lichtjes. “Ik weet niet wat ik aan ga doen,” sprak ze zachtjes, hopelijk het meisje iets rustiger te krijgen. De jurk die ze had gekocht had prachtig geweest toen Tilda er was om haar aan te moedigen. Maar nu het in haar kast aan een hanger lag was ze opeens verre van zeker erover. Het liet té veel van haar armen en schouders zien, té veel huid bedekt in de lichte littekens.
Maar Tilda leek te druk bezig met een staar competitie, om het te horen. Zariya haar blik schoot een keer tussen Tilda en Zephyr en terug, voor Tilda haar twee keer kort aankeek. Zariya wist met moeite haar lippen strak op elkaar te duwen om niet zachtjes te lachen toen Tilda vervolgens besloot weg te lopen.
“Oh, en als iemand er naar vraagt, heb ik Jasons vulpen zeker niet gestolen, blijkbaar is dat een erfstuk ofzo.” riep Tilda nog haar kant op. Dat wist uiteindelijk wel een zachte lach over Zariya haar lippen te laten rollen, haar hoofd iets naar beneden wendend.
“Sorry, ze kan veel zijn maar ze is echt een schat,” sprak Zariya, een poging om haar vriendin iets uit te leggen, terwijl ze een krul achter haar oor schoof. Zodra hij zijn telefoon wegstopte in zijn jaszak besefte ze zich weer dat ze iets had willen zeggen voordat Tilda hun had onderbroken.
“Ik kan je telefoon helemaal vergoeden,” sprak ze, het minste wat ze kon doen nadat ze de reden was dat het toestel stuk was. Zephyr draaide weer haar kant op, en de plagerige wenkbrauw was het laatste wat ze verwacht had om te zien. Voor ze kon vragen wat er was trok zijn gezicht juist weer in een frons, zijn blik naar de grond dwalend
Het voelde alsof ze zich meer wakker voelde dan de afgelopen weken en ze kon niet bepalen waardoor het kwam. Misschien had het tegen hem aan lopen iets wakker geschud in haar hoofd. Zou het ook werken als ze zichzelf tegen de deur liet aanlopen in de ochtend, of moest het onverwacht gebeuren?
Zariya haar ogen knepen iets samen toen ze het goudkleurige borduursel op zijn blazer spotte. “Oh my stars, zijn dat zonnetjes?” vroeg ze, de glimlach weer op haar lippen. Automatisch reikte ze naar de stof, voor ze haar handen toch weer terug trok.
|