' Trouble'
BEEEDHH || Akward situation in the bedroom || With Gabi & Cass
Ik kon je gewoon niet verklaren hoe ik mezelf in deze benarde situatie geklemd had. Aan de ene kant een slaperige Cassie aan mijn zijde een vertrouw doch pijnlijk zicht en aan de andere kant een nieuw verlangen die ik bewonderde, maar ook niet wilde kwijtspelen iets wat hier en nu wel kon gebeuren.
Eén van de meiden liet voorzichtig haar armenvan me afgleiden, waardoor mijn verdwaasde blik richting Gabs gleed die stilaan wakker werd. Fuck fuck fuck… Beetje ongemakkelijk poogde ik nog Cassies arm van me af te halen, maar voordat ik nogmaar haar hand opheffen kon kwam Gabi overeind. Half spastisch zwierde ik mijn armen terug in de lucht alsof ik me aan het uitrekken was en fakete een gaap terwijl ze zichzelf ook overeind duwde. "Dát is nog eens wakker worden," mumrelde ze, haar donkere krullen warrig op haar hoofd wat een zeer aandoenlijk aanzicht was. Een klein verward lachje verliet mijn lippen, waarna ik kort met mijn handen naar Cassie wees terwijl mijn lippen ‘geen idee?’ terug miemden naar Gabi , waarna ik door mijn haren krabbelde als ze weer wat in het bed friemelde. Ik kon zelf niet meer zeggen of mijn herinneringen van gisteren waarheid of gewoon gedroomd was.
Een duwtje tegen mijn schouder deed me weer opkijken en ik grinnikte in ongeloof. ‘help?’ zei ik geruisloos waarna mijn ogen grote schoteltjes werden toen Cassie zich dichter tegen me aandrukte. Mijn buik kriebelde toch licht- wetende dat ik haar vroeger met zoveel liefde lekker knus tegen me aantrok… Na even leek Cassie dan toch haar oogjes te openen, waarbij ik meteen en frons op haar voorhoofd zag verschijnen wat me hard op mijn onderlip deed bijten.
Even was het stil, waarna haar schorre stem dan toch de kamer vulde. ''Oké dan, ik had veel verwacht maar dit is something else.'' Mijn bruine poelen blikten kort van de ene naar de andere ''Hebben we..?'' Cass liet mijn arm los en gooide zonder pardon de warme dekens van ons af. Ik was misschien shirtless, maar mijn short had ik duidelijk nog aan en ook de twee dames hadden hun outfits ook nog aan.
''Oh thank god.'' Sprak ze met een klein lachje waardoor ik even mijn wenkbrauwen optrok…. Nou. Bedankt.
''Dat spul is duivels, ik weet niet waarom we dat blijven drinken.'' Mompelde vervolgens wuifend naar de fles Absint waarhij ik instemmend humde.De barstende koppijn bovenop mijn schaamde was nog een nabonk van die groene smurrie . “ Ze zeggen dat je feetjes hoort te zien, maar ik herinner me noppes meer.” Mopperde ik waarna ik toch een charmante grijs opzette. “Maar ik had het wel gezellig warm tussen eh, jullie.” Begon ik waarna ik mijn handen kort op mijn knieën sloeg. “Maar eh, ik ga voor wat ontbijt zorgen, wat kan ik aanbieden? Koffie? Paracetamol?” ik legde kort mijn hand op Gabs schouder, waarna ik een klein veronschuldigend glimlachje stond, vooraleer ongemakkelijk het bed wilde oprkuipen…. Wat echter niet lukte zonder dat ik half over Cassie moest heen klausteren, gezien de dame nog lekker gezellig in het bed bleef liggen. Mijn benen net niet lang genoeg, waardoor ik even bovenop haar belande en een onhandige glimlach schonk naar mijn ex, waarna ik besefte waar ik mee bezig was en zonder pardon het bed uitviel. Gevolgd door een kleine “Aww” en een “Ik ben oké!” vooraleer ik overeind krabbelde. “Dus ehh, breng ik het hierheen?”
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH