• Hallo allemaal x'D

    Ik wilde vragen of iemand misschien nog een leuk idee voor een serie had, en dan het liefst een 'liefdesverhaal', aangezien ik dat het leukst vind om over te schrijven. En aangezien ik zelf geen inspi heb om iets te bedenken, maar wel zin heb om over iets te schrijven, vraag ik jullie lieve mensjes om hulp :P Dus als je een idee hebt, drop het hier! Dat zou ik erg op prijs stellen!

    Alvast bedankt voor jullie hulp =)!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    liefdesverhalen zijn geweldig. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Over wat? Th, Anime, real life, Ryan Sheckler? hmm eerlijk gezegt weet ik dan alleen wat voor real life en anime.


    Like everybody and trust no one.


    Met of zonder tokio hotel?

    liefdesverhalen zijn geweldig. ;D


    Dat zijn ze inderdaad =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    uhmm als ik een idee had (wat ik nu nie hebxD) dan zou ik em zelf gbruiken denk ik en nije weggeven..xD


    Music is my drug, I need it all the time!


    Met of zonder tokio hotel?


    Wel, ik ben geen fan van Tokio Hotel, dus zonder x'D Maar ik heb het liefst sowieso iets zonder beroemde mensen erin. Gewoon iets wat voor velen herkenbaar is, daar hou ik het meest van.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    uhmm als ik een idee had (wat ik nu nie hebxD) dan zou ik em zelf gbruiken denk ik en nije weggeven..xD


    I understand =) Maar mssch zijn er mensen die te veel inspi hebben? xD Ik vind het irri dat ik dat nu niet heb ><


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Over wat? Th, Anime, real life, Ryan Sheckler? hmm eerlijk gezegt weet ik dan alleen wat voor real life en anime.


    Real life zou goed zijn =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dit verhaal kan met en zonder beroemde mensen.

    Het stormt, en iedereen moet op school blijven overnachten. De storm duurt een week. In die tussen tijd, word (..) verliefd op een jongen/meisje. Ze moet naast hem/haar slapen en de jongen/meisje is erg emotioneel. Als ze haar crush midden in de nacht hoort huilen, vraagt ze wat er is. Er blijkt een heel verhaal aan vast te zitten. Zo komen ze meer van elkaar te weten en worden ze verliefd.

    Dit verhaal kan met en zonder beroemde mensen.

    Het stormt, en iedereen moet op school blijven overnachten. De storm duurt een week. In die tussen tijd, word (..) verliefd op een jongen/meisje. Ze moet naast hem/haar slapen en de jongen/meisje is erg emotioneel. Als ze haar crush midden in de nacht hoort huilen, vraagt ze wat er is. Er blijkt een heel verhaal aan vast te zitten. Zo komen ze meer van elkaar te weten en worden ze verliefd.


    Da's wel een leuke ^^ I'll think about it =) Dankje voor je hulp!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Da's wel een leuke ^^ I'll think about it =) Dankje voor je hulp!

    Ik zit er al een tijdje mee in mijn hoofd, maar ik heb het zelf te druk met mijn eigen serie, dus ja. Ik hoop dat je het er wat aan vind.

    Hoe denk jij aan een idee van een ander te kunnen schrijven als je geen inspi hebt? (krul)


    Hello, I'm Henry.

    (...)
    Ik zit er al een tijdje mee in mijn hoofd, maar ik heb het zelf te druk met mijn eigen serie, dus ja. Ik hoop dat je het er wat aan vind.


    Ja, ik zal eens over nadenken. Het is al een goede aanzet x'D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hoe denk jij aan een idee van een ander te kunnen schrijven als je geen inspi hebt? (krul)


    Wel, omdat ik misschien wel weer meer inspi krijg als ik een idee heb. Dan kan ik daar allemaal dingen bij verzinnen enso. Dan komt het wel weer =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Belinda ! ;D ( ik ben Jacqueline, naam veranderd (A) )

    Ik heb geen idee voor je, sorry xd


    -