Ryker leek niet te zijn afgeschrikt door Aurora haar directe manier van doen. Gelukkig maar, want een uiterlijk als die van hem in combinatie met een slappe hap als innerlijk zou een absoluut misdrijf zijn. Wel had de jongen verrast zijn wenkbrauw opgetrokken na het horen van Aurora haar woorden, en dat moedigde Aurora aan om verder gaan in haar uitdagende uitlatingen.
“Ben ik zo voorspelbaar, ja? Erg jammer wel,” zei hij, een charmante glimlach op zijn gezicht. Aurora verstrengelde haar vingers in die van Ryker. Aan zijn hand liet ze zich leiden door de gangen van Montreuxe. Terwijl Aurora achter de jongen aan liep, observeerde ze hem verder. Hij was zoveel langer dan haar en Aurora vroeg zich af of ze ooit met een jongen was geweest zo lang was. Ze kon het zich niet herinneren, op Sicilie waren alle jongens een stuk kleiner, en dat overwegende keek Aurora ernaar uit om hem aan haar lijstje toe te kunnen voegen.
Uitermate tevreden met de wending die haar avond had genomen volgde Aurora Ryker richting zijn slaapkamer. Haar hakken tikten op de stenenvloer en ze wist dat zodra ze zijn kamer hadden bereikt, ze er geen doekjes om wilde binden: beiden wisten ze wat ze wilden, dus hopelijk was hij geen prater.
“Aurora Camorra.” Herhaalde Ryker haar naam nadat ze zichzelf had voorgesteld. Aurora moest moeite doen om een zelfingenomen glimlach te onderdrukken. Haar nam klonk goed in zijn mond en Aurora wist dat ze de jongen vaker haar naam wilde horen zeggen, al dan niet kreunend, dat mocht hij zelf beslissen. “Nou, het is een eer je te leren kennen, Aurora.”
Nu glimlachte Aurora wel, maar ze zei niets, ze zou later die avond wel bepalen of het een eer was om Ryker te leren kennen. Eerst wilde ze zien wat hij in huis had.
“Vol verrassingen zit ik zeker, daar word ik minder voorspelbaar van. Moet wel een beetje een mysterie blijven, toch?” zei Ryker zachtjes en hij lachte. Aurora glimlachte en versterkte haar grip op zijn hand. “Ik had ook niets minder van je verwacht.”
Dit keer was het Aurora die Ryker zijn naam uitsprak en de glimlach op de jongen zijn gezicht was een ware beloning. Natuurlijk was hij een zelfingenomen lul, precies waar Aurora op had gehoopt. Dat was juist waarom Ryker er zo tussen uit sprong in de kerkers. Met zijn arrogante uitstraling, lichtelijk opgefokte manier van doen en de verwondingen in zijn gezicht en hand; Ryker was slecht nieuws en Aurora wilde niets liever dan hem verder uitdagen.
Aangekomen in de slaapkamer van de jongen draaide Aurora de deur op slot. Zonder te vragen. Zonder te peilen of Ryker wel in was voor dit plan. Als hij er op tegen was, merkte ze het wel vanzelf.
“Jij laat er ook geen doekjes om winden, hè?” grinnikte Ryker, maar hij leek niet echt problemen te hebben met Aurora haar acties. Langzaam en vastberaden liep ze op haar hoge hakken op de jongen af. Ze hief haar glas en vroeg hem waar ze op toosten.
“Laten we heel cliché toosten op een gezellig en soepel schooljaar,” zei Ryker en hij nam een slok. Aurora volgde zijn voorbeeld; al hoopte zij op dit moment helemaal niet op een gezellig en soepel schooljaar. Vanochtend was die toast nog passend geweest, maar nu ze aangeschoten was en wist wat voor vlees ze in de kuip had, kon ze niet wachten om dingen op Montreuxe enigszins op te schudden. “Al is meer privacy ook altijd een godsgeschenk. Je krijgt het hier namelijk verbazend weinig soms.”
Aurora keek de jongen aan door haar volle wimpers. “Gelukkig lijkt God vanavond vrijgevig te zijn.” zei ze en daarmee had ze het niet alleen over de privacy die haar en Ryker geschonken was.
Aurora haar volgende opmerkingen deed de jongen doen snuiven. Aurora grijnsde geamuseerd. Was hij het niet gewend om wat tegenwind te krijgen?
“Ik vraag het aan alle meisjes, omdat sommige ventjes slechte controle hebben over hun seksuele impulsen en dat afreageren. Maar vergeef me, ik wist niet dat jij een sterke, onafhankelijke vrouw ben die dit niet nodig heeft,” zei Ryker sarcastisch. Aurora lachte.
“Nou gelukkig heb jij genoeg controle over je seksuele impulsen.” ging ze ongegeneerd verder, datzelfde kon ze niet over zichzelf zeggen. Ze bracht haar handen op zijn borst en liet ze langzaam naar beneden glijden richting zijn broek.
Ryker zijn ogen volgden haar handen en heel even wachtte Aurora zijn reactie af. Maar blijkbaar had Ryker geen probleem met de plek waar Aurora haar handen rusten. De jongen bracht zelf zijn handen naar haar rug en Aurora genoot nu al van zijn aanrakingen.
“Hoe het werkt op deze school? Nou je hebt een koning, zijn twee rechterhanden en hun vriendinnetjes. Dan heb je de volgelingen, ook wel de Gentleman’s Club genoemd. Dit zijn de mensen met wie je wilt omgaan, de leerlingen met aanzien, populariteit. Dan heb je de buitenbeentjes, leerlingen die nergens bij horen. Dan komen de losers en als laatste de Joden. Zij zijn het onkruid van de school, verpesten de hele reputatie. Als het aan mij zou liggen waren ze allang van school gestuurd,” vertelde hij haar over de structuren binnen de muren van Montreuxe. Aurora vond het geweldig opwindend om over de machtsverhoudingen te horen , terwijl zijn handen inmiddels op haar billen rusten. Het maakte haar niet eens uit wat hij allemaal zei over de Joodse studenten. Nu die woorden uit Ryker zijn mond kwamen, klonken ze niet eens zo verkeerd. Alles wat hij zei nam ze in zich op, elk woord kon van belang zijn. Aurora duwde haar lichaam steviger tegen dat van Ryker aan en trok langzaam zijn jasje van zijn schouders af. “Maar om je daadwerkelijke vraag te beantwoorden: ik ben inderdaad de belangrijkste, maar daar is niet iedereen het mee eens. Ken je die gekke jongen die naast mij in de kelder stond? Hij heeft zichzelf onofficieel gekroond tot koning, maar eigenlijk mag niemand hem oprecht. Heeft een paar steekjes los, weetje. Zou eigenlijk opgesloten moeten worden in een psychiatrisch ziekenhuis.” Iemand is jaloers op zijn vriend...
Aurora knikte begrijpend, genietend van alle informatie die ze van de jongen kreeg. “Oh, je bleke vriend?” Vroeg ze nonchalant, terwijl ze haar vingers in Ryker’s broek liet glijden. “Ik vond hem al niks.” gaf ze eerlijk toe, maar Ryker zijn werkelijke mening over de gemillimeterde jongen was een interessant feitje.
Ineens leek Ryker te beseffen hoe dicht Aurora en hij op elkaar stonden.
“Je kan het ook gewoon zeggen als je het wilt doen, hè?” zei hij grinnikend, maar voordat Aurora iets kon zeggen had hij haar al opgetild en op zijn bed neergelegd.
Aurora keek Ryker strak in zijn ogen aan. “Prima.” zei ze serieus. “Ik wil het doen. Ik wil jou doen, Ryker Aschenburg.” Ze protesteerde niet toen ze Ryker zijn hand onder haar jurk voelde glippen. Zijn vingers op haar huid deed haar snakken naar nog meer van de jongen. Waarom deed hij er zo lang over? Het was uitermate frustrerend, maar tegelijkertijd ook puur genot. Aurora wist zichzelf in te houden om niet zelf de volgende stap te zetten, ze moest ook iets voor hem overlaten, toch? Maar zo te zien had ook Ryker genoeg van praten. Zijn hand vond Aurora haar wang en toen kuste hij haar lippen. Vurig ging Aurora in op Ryker zijn zoen, welke net te kort duurde voor Aurora haar liking. Ze durfde te zweren dat de jongen het erom deed. Haar tot het laatste moment wilde plagen met verlangen.
“Hoe doe jij het - het liefst, Rora? Begeleidt me,” fluisterde hij zachtjes en zijn woorden klonken als muziek in Aurora haar oren. Hij wilde dat zij de leiding nam? Geen enkel probleem.. en oh, dat koosnaampje, he maakte haar gek van verlangen. Ze moest hem hebben. Nu.
Ryker trok zelf de rits van zijn broek omlaag en Aurora keek de jongen aan in zijn felle, blauwe ogen. “Nessun problema.” beantwoordde Aurora Ryker zijn vraag fluisterend. Ze kuste zijn wang en duwde zichzelf daarna omhoog. Ze stond op, ging naast het bed staan en liet haar rode jurk van haar lichaam afglijden. Ondergoed droeg ze niet. Volledig naakt en in het warme licht van de nachtlampjes schopte Aurora haar hakken uit en klom boven op Ryker die het zichzelf gemakkelijk had gemaakt op zijn bed. Ze kuste opnieuw zijn lippen en deze keer hield ze zich niet meer in. Als hij echt wilde weten hoe zij het het liefste deed, dan zou hij dat weten ook. Gretig maakte ze de knoopjes van zijn overhemd los, trok zijn broek verder naar beneden. Heel even nam Aurora de tijd om de jongen onder zich in haar op te nemen. Zijn lichaam was perfect, gespierd maar niet té. Zijn gezicht als uit steen gehouden, zo volmaakt. En ook Ryker Jr.. stelde niet teleur. Misschien was het toch een eer om Herr Aschenberg te leren kennen. Aurora haar handen gleden over Ryker zijn armen naar zijn handen en voor de tweede keer die avond verstrengelde ze haar vingers in die van hem, maar deze keer liet ze hem tegelijkertijd ook zien wat hij al die tijd had gemist bij de meisjes op Montreuxe. Het werd tijd dat iemand hem liet zien hoe het moest.
|