• Nou.. ik ga .. morgen héél misschien naar de kapper toe.. want ik weet niet of ik het wel moet doen, twijfel nog wat heel erg. en Zondag ga ik naar een Rock festival in de stad bij mij met een vriendin^^ wat gaan jullie doen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb morgen een feestje, en zondag dierentuin:$ Wel sexy toch xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja zker, ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    dagje utrecht


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Morgen examenfeest van mn zus dus komen er heel veel mensen langs. En zondag. Uitslapen en. Vast wel nog iets xD Denk computeren T__T


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Morgen wordt een goeie vriend van mij 18 jaar en hij heef een feestje en ik mag daar blijven voor heel het weekend!

    uuhm niks xD heb al bijna 2 weken vakantie dus ja,maar volgende week ga ik naar duitsland en heb zitten smeken om naar Magdeburg te gaan en nu gaan we daar heen.Lief hé van mijn pappie..?(A)xD sorry altijd als ik iets aan mijn vader vraag en het mag niet blijf ik doorzeuren tot ik het krijg xD


    Lalalalalalalala.

    Uwhh.. zeike by myn pa zo dak nr duitsland kan xP & uwhh.. naar saskia ? denk ik


    We can only learn to love by loving.

    oowh. ik ga volgend jaar naar Duitsland O.O me vader wilt naar Loitsche, en daar kwam hij zelf mee. of hij wilt ergens anders heen [:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    oowh. ik ga volgend jaar naar Duitsland O.O me vader wilt naar Loitsche, en daar kwam hij zelf mee, Ik had het over Portugal.. omdat ik dacht dat ze niet naar D'land willen, nou dus wel.. of hij wilt ergens anders heen [:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    heel misschien morgen naar Vlietpop &zondag Rock werchter : D verder geen idee. :'p

    Vanavond afscheidsfeest.
    Morgen naar me vader(Denk ik(A))
    En zondag shoppen in Rotterdam!

    En dat was het xD

    Morgen Efteling -_-'
    Totaal geen zin in, misschien ga ik wel niet mee.
    Er zijn nu dus kennissen van mijn oma en die mag ik niet >.0


    bla bla bla

    Ik Heb morgen een PoolParty (':
    maar ik weet niet zeker of ik ga , met het slechte weer (':

    en dan op zondag ga ik naar werchter (:

    xx

    ik ga naar Barcelona (yeah) niet alleen voor et weekend hoor :P


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vertrek deze nacht naar Frankrijk :D x


    Tanya is de beste.