Mea Rosalie Roberts
¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥
¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥¸.•*¨*•.¸♥
22 years | Bartender | Outfit | @ The bar | With Benji and Rebecca
"You wish, miss Roberts—" riep Benji over de muziek heen, terwijl er een grote grijns op zijn lippen speelde. Natuurlijk zou Mea zeker niet kunnen ontkennend at Benji een goede lover was, ze had het meerdere malen mee mogen maken, maar de beste... dat zou ze nog wel even voor zich houden, vooral nu. "—maar kan Rebecca hier werkelijk over oordelen als ze nog geen eens een rit heeft gehad?" Mea schudde lichtelijk haar hoofd bij het horen van Benji zij bewoording. 'Daar heb je wellicht een punt, maar waarom iets minder goed proberen, als je het beste al hebt gehad.' zei Mea terwijl ze de zwart harige een grote grijns liet zien.
Ondertussen pakte Mea het glas bier op wat ze eerder al voor zichzelf had ingeschonken, vaak dronk Mea wel een beetje wanneer ze achter de bar stond, maar nooit zoveel dat ze echt helemaal van de kaart af was. Hoewel Mea in het laatste jaar zich zelf ook een stuk beter in de hand had gekregen en allang niet meer stom dronken de club uit strompelde. "Dames, dames, er is natuurlijk een manier om te ondervinden wie de meest genereuze lover is — hu," ging Benji inmiddels verder over hun eerder besproken onderwerp. "—we ondervinden het gewoon met z'n drietjes. Of ik kijk toe, werkelijk, ik ben niet de moeilijkste." Mea haar blik ging direct terug naar naar Rebecca om te kijken hoe de roodharige dit opvatte. De jongedame gaf nog niet direct een kick, Mea dacht zelf snel over Benji haar woorden toe. Mea had al veel meegemaakt wat bedpartners betrof, maar had nog nooit met twee mensen in hetzelfde bed gelegen. Ze zag zich zelf het gewoon niet echt doen, ze kende zich zelf goed genoeg, haar jaloezie zou het waarschijnlijk niet heel goed aankunnen. "Je geeft zelf aan dat ik nergens over kan oordelen als ik nog geen rit heb gehad B,-" voegde Benji nog aan zijn vorige woorden toe om de roodharige van het trio te overtuigen.
"Hoe ga ik dat doen als jij je zo makkelijk gewonnen geeft en gewoon gaat staan toekijken? Over Mea.. kan ik inmiddels wel oordelen hoor. " reageerde Rebecca, een antwoord dat niet bepaald in Mea haar voordeel was. Mea keek even naar Benji en probeerde haar gezicht in de plooi te houden, zo makkelijk gaf ze zich ook weer niet gewonnen. "Maar met enkel dat ene oordeel gaat er toch nooit een meest genereuze lover uitkomen? Wordt het wel een saaie wedstrijd van hoor." voegde Rebecca toe. Mea keek weer even op naar de roodharige jongedame. 'Daar heb je gelijk, ik denk dat we daar wel meer dan één ronde voor nodig hebben,' zei Mea terwijl ze een stukje voorover leunde, om zich beter verstaanbaar te maken, maar ook zodat haar boezem iets beter zichtbaar was. Mea mocht dan niet heel veel hebben, altijd nog genoeg om het te gebruiken als een pluspunt, die Benji natuurlijk niet had.
"Je kan altijd roepen als je wat stress relief nodig bent hè, zij het op wat voor manier dan ook." zei Benji, als reactie op Mea haar frustratie over haar studie. Ze hield echt van haar opleiding, maar er ging gewoon heel veel werk in en voor Mea die eerst zo'n vier jaar stil had gezeten was dat echt wel weer even wennen. 'Thanks love, je hoort van me.' zei Mea waarna ze naar de casanova knipoogde, ze wist dat ze waarschijnlijk altijd bij Benji terechtkon als ze een bootycall nodig had.
"Mea ik sta droog, Wil je bijvullen?" vroeg Rebecca "Of, wat sterkers mag ook. Verras me" Mea pakte Rebecca haar glas van de bar. 'Natuurlijk,' zei ze waarna ze naar Rebecca glimlachte. 'En jij?' vroeg ze aan Benji om te peilen of hij nog wat nodig had.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.