• Van sommige muziek heb ik een gevoel. Bij het liedje van Lily Allen - The Fear krijg ik een vrolijk gevoel. Maar soms dan krijg ik een vreemd gevoel. Niet verdrietig ofzo. Maar dan wil ik een verdrietig verhaal op hangen. Kortom; ik vind dit nummer práchtig. Heb jij ook een nummer waar jij ook een leuk gevoel krijgt?


    EGYPTIAN GOD

    Ook van the fear. En van alle muziek van Automatic Loveletter. ik weet niet, maar ik denk dat ik verliefd ben op die muziek.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    van ramalama.... weet t een rare naam..maar ik vind het nummer geweldig.... heb ik gevonden door een ander meisje maar goed.....http://www.youtube.com/watch?v=h-duPPLhqe0....moet je echt eens luiteren...xD

    xx

    The Fear, ha. :}
    En ik word tegenwoordig vrolijk als ik de Mammia Mia-cd luister. ;D En bij The Last Shadow Puppets en Arctic Monkeys heb ik altijd een goed gevoel. En tegenwoordig ook bij Automatic Loveletter. (:

    Songs van de nieuwe CD van CB "ToyZ"

    &
    Dead Memories van Slipknot <3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik heb vaak met een tokio hotel nummer dat ik me echt raar voel :S
    kheb zelfs eens gehad dat het lied zo aanhoorde alsof hij langs me stond, maar voor mijn vriendin was dat zo niet. dat was echt raar :S


    Moving on but never letting go

    Songs van de nieuwe CD van CB "ToyZ"

    &
    Dead Memories van Slipknot <3


    Ja dat heb ik ook bij de liedjes van Cinema Bizarre van de CD 'ToyZ' <3


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Simple Plan - Your Love is a Lie.
    Ja, dat klinkt raar :] Gewoon, dat beginstukje al.;O

    of...

    Alphabeat - Go-Go


    Underdog, just look at the mess you made.

    bij Master of the Puppets van Metallica^^


    I am an idiot, I move.

    Welcome to my life Simple plan. Dan heb ik zin om gwn uren lang te huilen. x3


    A. ikmisje.

    The Fear ^^En Far Away van The Ditch , Daar heb ik gewoon leuke herinneringen aan(A)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Day N Night ( radio edit ) - Kid Cudi Vs. Crookers
    Dat ben ik nu herhaaldelijk aan het luisteren xp


    All was well.