• Ok ik ben dus net enorm hard tegen de deur gebotst met mijn gezicht ;o
    Er was telefoon in de andere kamer en ik wilde snel zijn, maar alles was echt stikdonker...dus ik loop en ik had niet gezien dat de deur van die kamer gesloten was...ben ik er natuurlijk tegen gelopen, en dat deed PIJN ! ;o

    Iemand ook zoiets meegemaakt?

    Edit; fijn, nu lacht iedereen me hier thuis uit ;o

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 20:48 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    jaa zo vaak xD
    enige wat je eraan kan doen is het licht aan doen en je handen voor je uitstekenxD

    Ouch! Ja, mijn kamer is op zolder en mijn broers vinden het nodig om de badkamerdeur altijd open te laten die dus onderaan de trap is. Dus als het donker is en ik moet vlug naar beneden, knal ik altijd tegen die verdomde deur aan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik voelde met mijn handen en ik d8 yes ik knap niet met mijn hoofd tegen de deur, knal ik tegen de trapleuning aan en viel ik 4 trappen naar beneden en toen tegen een muur op, ik ga nooit meer in het donker naar beneden...

    &ik val ook heel vaak op mijn gezicht als ik van mijn fiets val, of ik knal tegen een lantaarnpaal..
    *zucht*


    Me so good.

    nee mijn hond wel hij liep gewoon tegen een paal op kom op zeg het was nog ligt hij keek gewoon recht vooruit en PAM! tegen de lantaarnpaal op

    Ik wou de badkamerdeur opendoen maar ik lette niet echt op, en BAM slaag ik die deur gewoon tegen m'n gezicht.
    (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Ja, heel vaak mijn teen aan het traphekje.


    Food.

    Haha, dat is slim! ;3 ik loop echt tegen van alles aan, en dan vooral het bijzettafeltje bij de bank. Dat kreng en ik hebben echt een haatliefde-relatie, want hij zorgt er wél voor dat ik mijn kopjes koffie niet de hele tijd vast hoef te houden, haha.


    It's time to be happy again.