Jules Domenick Caleruega
• ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛
• ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • • ♕ • ♛
22 Years old |
Outfit | At the party| With Monica
''Besides, ik moet me toch een beetje voorbereiden op de rol van trophy wife, dat wordt van me verwacht.'' zei Monica, een kleine lach verscheen op Jules zijn lippen, hij wist net zo goed als Monica dat dit voor haar verre van een droom was. Hij kon het niet eens voor zich zien Monica die de hele dag in haar huis opgesloten zou zitten wachtend tot haar hard werkende man eindelijk weer thuis kwam. 'Hmm,' mompelde Jules terwijl hij Monica even aankeek. 'Ik moet zeggen, je zou een geweldige trophy wife zijn, maar je moet vooral doen wat je gelukkig maakt. Ik zou geen dag vast kunnen zitten in een huis.'
Jules ging verder over zijn eigen leven, waar Monica naar had gevraagd, Jules vertelde haar over zijn derde studie die niet zo goed uitgepakt was en dat hij niet precies wist hij nu moest. Het was waar, Jules had geen flauw idee, hij werd helemaal gek van alle flauwekul studies die hij inmiddels had geprobeerd. Geweldige beroepen kon je er mee leren, maar het waren allemaal niet dingen die hem wisten te interesseren. Het liefst wou Izak iets met fotografie doen, hij liep al sinds jongs af aan met een camera in zijn handen, maar hij had nog altijd niet het lef opgedaan om zijn ouders te vertellen dat de studies die ze hem aanwezen niks voor hem waren. ''Cheers to that.'' zei Monica, nadat Jules was geëindigd dat hij voornamelijk uitkeek op de zomer. Net als Monica hief Jules zijn glas, waarna hij deze naar zijn lippen bracht, waarbij hij nog net de neiging onderdrukte om het glas direct in zijn keel leeg te gieten. Jules kwam nooit ergens met de intentie om dronken te worden, maar nadat zijn gedachten terug waren gegaan naar hoe vreselijk hij bleef falen leek dronken worden nog niet eens zo'n heel slecht idee.
''Ik kan zeker niet klagen.'' zei Monica vervolgens toen Jules haar vroeg hoe het met haar leven ging. ''Ik ben bezig met mijn kunst, met feestjes, met shoppen, het goede leven. En soms schakelt mijn vader me in als er een businessdeal gesloten moet worden, niemand kan nee zeggen tegen mij toch?'' vertelde Monica. Jules liet een zucht over zijn lippen rollen toen hij haar antwoord hoorde. 'That sounds great.' zei Jules, waarna hij hij nog een slok nam van zijn champagne. 'En natuurlijk kan niemand nee zeggen tegen jou honey. Ik denk dat jij het beste wapen bent in het bedrijf van je vader.' zei Jules, hij wist nog altijd niet echt wat Monica haar vader nou precies deed, maar hij wist er zeker wel goed geld mee te verdienen gezien het huis waar de Diangelo's in woonden.
''Maar, hoogstwaarschijnlijk gaat deze omgeving me weer vervelen over een paar weken, dus pak ik even de jacht voor een tripje langs Europa,'' ging Monica inmiddels verder over haar leven. ''Wil je mee?'' Jules grinnikte, maar knikte daarna direct. 'Dat klinkt geweldig,' zei Jules. 'Ik denk dat mijn mémé en pépé of mijn abuelo en abuela me graag weer eens zouden zien.' Jules haalde even zijn hand door zijn haren. 'Even een tripje langs Frankrijk en Spanje is geen probleem toch?' zei Jules waarna hij Monica een tevreden glimlach schonk.
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.