Jules Domenick Caleruega
• ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛
• ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • • ♕ • ♛
22 Years old |
Outfit | At the party| With Monica
Een kleine glimlach was nog op Jules zijn lippen verschenen toen Monica hem had gecomplimenteerd voor zijn outfit, maar verder had hij er niet meer echt op gereageerd. Jules voelde zich altijd net alsof hij in een apepakkie was gehesen zo in pak, waarschijnlijk was hij één van de weinigen in Heatherville die hier zo over dacht, maar Jules hield er gewoon van zich comfortabel te voelen. Vroeger toen hij klein was hadden zijn ouders hem dan ook bijna nooit in nette kleding gehesen, ze lieten Jules altijd maar een beetje aandoen wat hij zelf wou. Natuurlijk zat er meestal wel een merkje aan voor de kwaliteit, maar als Jules het liefst in een paar joggers rond wandelde dan mocht hij dat best doen van zijn ouders. Nou waren Jules zijn ouders ook vooral niet de types die hun kind overal naartoe trok, dus meestal was Jules toch thuis of in de speeltuin met de andere kindjes.
''Hmh, kom maar langs, ik weet heel zeker dat ik in mijn kast een hele muur vol jurkjes heb die ik nog nooit heb gedragen,'' zei Monica tegen Jules. ''moeten we even omkeren zodat je je nog snel kan omkleden?'' Een kleine lach rolde over Jules zijn lippen. 'Het is dat ik al echt mijn best heb gedaan voor deze outfit, maar anders had ik je aanbod zeker aangenomen.' zei Jules, terwijl hij nogmaals keek naar Monica haar jurk. 'Ik denk dat mijn benen geweldig uit zouden komen in zo'n jurk als die van jou.'
Vervolgens had Jules Monica gevraagd wat haar wilde plannen waren voor de avond, want dat was wel waar de tuinfeesten van Ophelia voor bekend stonden, de wilde dingen die hier gebeurden waren legendarisch. ''Ik? Ik zou niet durven..'' begon Monica onschuldig. ''Zoals jij al zei.. Laten we zien waar de avond ons brengt.'' Jules knikte. 'Ik denk dat Ophelia's nooit zal teleurstellen.'
Jules keek even naar buiten, een glimlach sierde zijn lippen toen hij het huis van Ophelia zag naderen. De enige keren dat Jules daar was geweest waren inderdaad voor feestjes zoals deze. 'No judgements, right?' zei Monica voordat de deur voor haar open werd gedaan. 'Voor jou nooit.' zei Jules waarna hij snel naar Monica knipoogde en vervolgens haar voorbeeld volgde en ook de auto uitkwam.
''Klaar om de spotlight te stelen?'' zei Monica terwijl ze haar arm door die van Jules heen haakte. 'Met jou zal dat geen probleem zijn,' merkte Jules op, waarna hij Monica meenam naar de tuin van Ophelia George. 'Ze weet zich elk jaar weer te overtreffen.'
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.