Jules Domenick Caleruega
♕ ♛ ♕ ♛ ♕ ♛ ♕ ♛ ♕ ♛
♕ ♛ ♕ ♛ ♕ ♛ ♕ ♛ ♕ ♛
22 Years old |
Outfit | At the party| With Monica
''Darling, ik zeg dan wel Europa, maar de zuidkust is het enige waar ik naartoe ga.'' zei Monica grijnzend, een kleine lach rolde over Jules zijn lippen terwijl hij de jongedame even van top tot teen bekeek. 'Meen je dat,' zei hij spottend. 'Ik dacht juist dat jij graag door de bergen in Noorwegen wou wandelen.' Jules moest zeggen dat iedereen hier er wel een handje van had, inclusief hij zelf, meer van de luxe vakanties dan back to nature. Hoewel, Jules zou het best eens willen proberen, al was het alleen maar om te testen hoelang hij het werkelijk vol zou kunnen houden.
''En Frankrijk, ik moet weer even wat winkels beroven daar.'' voegde Monica nog aan haar vorige woorden toe, Jules knikte. 'Oui, oui,' zei Jules overdreven alsof dit het enige woord was wat hij in het Frans kon, terwijl Jules zijn vocabulaire natuurlijk wel een heel stuk groter was. 'Chanel, Saint Lauren, Dior,' somde Jules snel op. 'Ik moet zeggen, die winkels mag je wel zonder mij beroven. Mon, ik hou van je, maar je kan mij niet vermaken door uren naar jou te kijken in tien verschillende outfits.'
Jules leegde het laatste beetje van zijn champagne in zijn mond, waarna hij weer keek naar Monica. ''Hmh, ik heb Spanje wel echt gemist, sangria drinken op een prachtig dakterras bij zonsondergang.'' zei de brunette. ''Ik zou bijna meteen vertrekken. Don't you agree?'' Jules trok een klein pruillipje toen hij Monica haar omschrijving hoorde. 'Oh hou op met me,' zei hij dramatisch. 'Ik ben nu bijna geneigd om gewoon spontaan het feest te verlaten en het vliegtuig te nemen.' Jules haalde kort een hand door zijn donkere krullen heen. 'Maar het is dat we op het meest legendarische feest van het jaar zijn, nu we het daar over hebben, ik kan nog wel een drankje gebruiken, jij?'
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.