Jules Domenick Caleruega
• ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛
• ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • ♕ • ♛ • • ♕ • ♛
22 Years old |
Outfit | At the party| With Monica
Om heel eerlijk te zijn had Jules nog nooit met Ophelia George gesproken, zijn ouders kenden de vrouw welk, maar persoonlijk had hij nog nooit een woord met haar gewisseld. Hij wist wie het was, maar verder zei de naam hem vrij weinig, de enige associatie die hij deed waren de feestjes. ''Dat geef ik haar wel,'' hoorde Jules Monica naast zich zeggen, waardoor hij nu weer opkeek naar zijn 'date' en glimlachte. ''Ze moet ook wel in een stad als dit.'' Jules knikte. 'Elk jaar moet bigger and better, anders gaan alle huisvrouwen zitten roddelen,' zei Jules waarna hij naar Monica glimlachte. 'Of nou ja, dat doen ze toch wel.' voegde hij er nog aaan toe, waarna hij Monica volgde richting de bar.
''Kom, ik heb bubbels nodig als ik de helft van deze mensen wil overleven.'' zei Monica speels, terwijl ze hun weg lans de mensen maakten, Jules grinnikte. Hij was uit nature een erg sociale jongen, maar hij begreep precies wat Monica bedoelde, soms was alles hier een beetje oppervlakkig. Jules was niet zo van de praatjes over wie het grootste jacht had of in het geval van de jongens van zijn leeftijd de knapste date mee had gebracht. In dat geval zou Jules trouwens wel winnen, hoewel het nog altijd geen date was.
Terwijl Jules weer een beetje met zijn gedachten weg was gedwaald had Monica al een glas bubbels voor hem gehaald. 'Dank je wel,' zei hij terwijl hij het glas overnam. ''Proost, op een zeer interessante avond.'' zei Monica, Jules liet zijn glas zachtjes tegen die van Monica aan klinken. 'Proost.' herhaalde hij waarna hij een slokje nam van de champagne. ''Dus Caleruega... Hoe is het leven?'' begon Monica vervolgens, Jules keek haar even met een kleine grijns aan. 'Oh Monica, je word al bijna net zoals alle vrouwen met wie mijn moeder altijd omgaat. Straks ga je me zeker ook vragen of ik al een vriendin heb en hoe het met de studie gaat,' zei Jules plagend, waarna hij Monica zachtjes aanstoot.
'Maar,' begon Jules toen toch. 'Laten we zeggen dat ik wel betere tijden heb gekend. Na drie studies gefaald te hebben, heb ik geen idee wat mijn vierde keuze word.' Het was in Jules zijn geval niet perse dat hij niet kon studeren, op high school had hij het altijd prima gedaan, het was gewoon dat hij niet voor iets kon studeren wat hem totaal niet interesseerde. Al zijn drie voorgaande studie waren in de economie of business kant op en om heel eerlijk te zijn was dat de meest saaie richting die Jules zich kon verzinnen, maar hij wou zijn ouders niet teleurstellen. 'Maar afgezien daarvan kijk ik uit naar de rest van de zomer.' zei Jules waarna hij naar Monica glimlachte. 'En bij jou, loopt alles nog op rolletjes?'
I could be your perfect disaster, you could be my ever after.