Hey!
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe rp partner(s), en ben super blij een nederlandse site te hebben gevonden die nog leeft (anders dan mijn oude forums enzo RIP).
Ik:
- Ben een twintiger uit België
- Roleplay al ongeveer 15 jaar af en aan, vroeger op forums als Wizardzone en nu 1-op-1 via Google Docs
- Schrijf liefst in het Nederlands, al kan ik wel Engels
- Speel eigenlijk alleen originele karakters. Bestaande fandom settings zijn oke, maar dan zonder gespeelde personages daarvan.
- Ben geïnteresseerd in allerlei settings/genres o.a. (dark) academia, secret societies, lovecraftian, apocalypse, spionage, crime, geschiedenis, gewoon slice-of-life, ...
- Ben niet zo into High Fantasy. Daarvan krijg ik mijn fix al met dungeons&dragons
- Schrijf liever mannelijke personages, maar vind het oké om vrouwelijke side-characters te spelen.
- Ben een sucker voor romantisch drama en complexe relaties in mijn roleplays. Vooral in 1-op-1 verhalen vind ik het dus leuk als dit een optie is, zeker als ik mijn personage enkel voor die rp gebruik.
- Doe meestal wel Fade to Black als dingen in het verhaal te Spicy worden, tenzij het interessant is voor de karakterontwikkeling/dynamiek.
- Post meestal veel in het begin/tijdens spannende stukjes, en daarbuiten 1x per week wanneer ik me herinner dat IRL verantwoordelijkheden ook bestaan. 😅
- Tragere rps zijn ook oké voor mij!
- Postlengtes kunnen variëren van 300 tot 1000< woorden naargelang de scène.
- Kan posts uit vroegere rps laten zien als je wil weten hoe ik schrijf.
Gezocht:
- Iemand ouder dan 18 die in't Nederlands wil roleplayen via Google Docs, mail of wat anders
- Die een beetje past bij mijn profiel qua interesses, postlengte, postfrequentie, etc.
OF aanraders voor andere Nederlandse rp forums, Discords, etc. voor groep rps
Ik wil Quizlet ook wel proberen, maar ik moet nog even uitzoeken hoe alles hier werkt.
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan een berichtje.
[ bericht aangepast op 19 nov 2021 - 23:29 ]