Aangezien mijn collegejaar terug gestart is en ik dolgraag wat afleiding wil zo nu en dan, ben ik opzoek naar iemand die het lukt lijkt om een orpg te doen. c:
Wat heb ik te bieden:
- openminded over vele onderwerpen. Ik schrijf graag, en welk onderwerp dat dan precies is, maakt me dikwijls niet zoveel uit. Waar ik nog ietwat moeite mee heb zijn de fantasy-gerichte plotten, maar de laatste maanden heb ik dat leren appreciëren dus ook daar kan ik over schrijven;
- volwassenheid. Ik ben 19, dus mag toch hopen dat ik ietwat volwassen ben. 
- ben heel soepel als het gaat om personages. Ik kan zowel een man als vrouw nemen;
- en ik ben ook heel soepel als het gaat om waar de orpg kan doorgaan. Discord, hier, you name it.
Wat ik zoek:
- ik ben echt allesbehalve kieskeurig, maar iemand die 18+ is, zou wel fijn zijn. Dit aangezien ik één of andere vage liefde heb voor 18+ scènes en ik wil geen tere zielen traumatiseren;
- iemand die wel echt wil meedenken aan een plot en alles eromheen. Ik heb echt niets aan "kies maar" of iets dergelijks.
Mocht je geïnteresseerd zijn (en ik je niet teveel heb afgeschrikt lol), doe vooral een pbtje! c:
you've got my heart on overdrive.