Hi!
Ik ben weer eens op zoek naar een schrijf maatje! Ik stel niet veel eisen, maar ik zou het erg op prijs stellen als er goede communicatie is. Ik hoef echt niet elke dag een berichtje te krijgen, maar mocht er een keer iets tussen komen waardoor je eventueel langer niet kunt reageren vind ik het fijn om te weten waar ik aan toe ben.
Ook is het voor mij geen probleem om even een test run te doen of we elkaar wel liggen wat betreft schrijf stijl en interesses. Mocht dat nou toevallig niet zo zijn, even goede vrienden!
Zoals ik al zei hoeft er zeker niet iedere dag een post uit, maar ik zou het wel fijn vinden mocht er minstens één keer per week reactie komen.
Ook vind ik het erg leuk om buiten de orpg om gezellig te kletsen met mijn schrijfmaatje!
- Ik vind heel veel dingen leuk, dus tot een onderwerp komen is denk ik geen probleem! Een aantal hiervan zijn:
slice of life, romantiek, fantasy (Harry Potter, Percy Jackson, Disney, powers), crime, en vooral een hele hoop drama.
- Ik schrijf het liefst malexmale, maar vind dubbel rollen waarbij er ook één stel malexfemale ook geen probleem.
- Het woordenaantal hangt af van het onderwerp en van de voorafgaande posts. Gemiddeld ligt het tussen de 300 en 1500.
- Waar de rpg plaats gaat vinden maakt mij niet uit! Zowel hier op Q als via de mail of via Discord is prima.
- Graag iemand van 18+.
Stuur me maar een berichtje bij interesse!
How far is far