• Ik heb een paar maand geleden met kaarsvet over mijn op-één-na-favoriete blouse gemorst. Na alle mogelijke vlekverwijderende middeltjes van mijn ouders geprobeerd te hebben, was die plek er nog altijd niet uit. De enige manier waarop ik het nog kon dragen was als ik een rok droeg en mijn blouse erin stak.

    Na me de laatste paar dagen bezig gehouden te hebben met YT filmpjes te bekijken à la "Five Life Hacks You Have To Know" (m'n guilty pleasure, sorry) en daarin herontdekt te hebben dat je met citroenzuur en zout letterlijk alle pannen en potten proper krijgt, heb ik dat vanochtend ook maar eens geprobeerd op die blouse. Met succes! Ik heb hier op mijn kot uiteraard geen wasmachine, maar ik had een lavabo, wasmiddel, een citroen en een pot zout en dus heb ik een heel snelle handwas gedaan en ta-daaa! Die plek is eruit.

    Moraal van het verhaal: naar de hel met het soort wasmiddelen van m'n moeder als een citroen het ook doet. :Y) Ik weet overigens niet of dit een algemeen geweten Ding is, maar dan hoef ik het ook niet te weten, want ik voel me net best slim (krul)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2019 - 18:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ooit komt er zo'n moment dat ik me dit topic ga herinneren en BAM die vlek uit mijn kleding haal als een badass. Eigenlijk is het best logisch tho, je hebt een ton reclamespotjes van vroeger waarbij ze citroenwasmiddel aanprijzen ^^

    Alden schreef:
    Ooit komt er zo'n moment dat ik me dit topic ga herinneren en BAM die vlek uit mijn kleding haal als een badass.

    Precies wat ik dacht 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar bijt citroen niet in kleding? Ik ben altijd zo bang dat het dan wit uit gaat slaan of zoiets


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha vet. Ik heb ergens ook nog wel een blouse met vlek, misschien moet ik dit maar eens proberen....


    It's never gonna happen, Guys.

    Nice! Zo was ik eens heel blij dat ik een bloedvlek uit mijn kussensloop had gewassen.


    26 - 02 - '16

    Holy lord. Ik pak gelijk die witte trui met vlek erbij. Dit gaan we doen, jongens!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nedakh schreef:
    Holy lord. Ik pak gelijk die witte trui met vlek erbij. Dit gaan we doen, jongens!

    😂😂😂😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben blij dat je het hebt kunnen oplossen. Ik weet nog dat mijn blouse ooit eens vast was geraakt in de rits van mijn jas en het geblokkeerd zat en ik was in paniek want ik had een klein beetje later op die dag mondeling examen. Toen heb ik naar mijn moeder gebeld en ze zei dat ik het moest oplossen met een schaar. Een heel gat in mijn blouse, die was goed voor de vuilnisbak. Gelukkig heeft de jouwe het wel overleefd!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2019 - 16:15 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.