Ik heb een paar maand geleden met kaarsvet over mijn op-één-na-favoriete blouse gemorst. Na alle mogelijke vlekverwijderende middeltjes van mijn ouders geprobeerd te hebben, was die plek er nog altijd niet uit. De enige manier waarop ik het nog kon dragen was als ik een rok droeg en mijn blouse erin stak.
Na me de laatste paar dagen bezig gehouden te hebben met YT filmpjes te bekijken à la "Five Life Hacks You Have To Know" (m'n guilty pleasure, sorry) en daarin herontdekt te hebben dat je met citroenzuur en zout letterlijk alle pannen en potten proper krijgt, heb ik dat vanochtend ook maar eens geprobeerd op die blouse. Met succes! Ik heb hier op mijn kot uiteraard geen wasmachine, maar ik had een lavabo, wasmiddel, een citroen en een pot zout en dus heb ik een heel snelle handwas gedaan en ta-daaa! Die plek is eruit.
Moraal van het verhaal: naar de hel met het soort wasmiddelen van m'n moeder als een citroen het ook doet. Ik weet overigens niet of dit een algemeen geweten Ding is, maar dan hoef ik het ook niet te weten, want ik voel me net best slim
[ bericht aangepast op 20 maart 2019 - 18:29 ]
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried