O, wow, ik lees dit topic nu pas en ik had geen idee dat dit gaande was? Zelf houd ik mijn inbox nauwkeurig bij wat betreft de algemene berichten, dus daar heb ik geen problemen mee (ook al zouden die van mij verwijderd zijn), echter snap ik wel waarom de frustratie hoog is bij sommige users. Ergens herken ik mij wel in die frustratie. Niet zozeer vanwege de 'algemene' PB's die verwijderd zijn, maar doordat het iets privé's was dat verwijderd was. Het maakt niet uit of het nou de administrator of een moderator of weet ik veel wie was, maar ik ben van mening dat je iemands privacy respecteert. Dat is iets wat mij frustreert, tevens met dat het mij opvalt dat de moderators vooral degenen zijn die de communicatie doen.
Rutger is de oprichter van Quizlet, maar hijzelf is amper aanwezig en goed, hij heeft een leven. Maar wie heeft dat niet? Ikzelf ben van mening dat als je iets doet of van jou is, je er verantwoordelijkheid voor neemt. Hij stopt werk in Quizlet en daar ben ik hem dankbaar voor, maar in mijn ogen, loopt er ook iets verkeerd tussen de users en de oprichter zelf. Een stukje communicatie. Dit gaat meer de via-via kant op en daar ben ik nooit fan van geweest qua communicatie, want dat creëert dit soort situaties.
[ bericht aangepast op 18 feb 2019 - 1:29 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.