Rodent schreef:
(...)
Ik denk inderdaad dat een heel groot gedeelte hiervan interpretatie is. Plus het gegeven dat de moderators (niet alleen de huidige moderators, maar ook die van daarvoor) altijd al problemen hebben ondervonden met bepaalde veranderingen en het commentaar wat daarop kwam. Dat bedoel ik niet negatief, want er is inderdaad een periode geweest dat de moderators héél veel shit over zich heen kregen en dat op een onrespectvolle manier, maar dat is tegenwoordig wel steeds minder (veel minder, zelfs), maar naar mijn idee waait dat oud zeer ook nog wel eens op en worden de berichten als nóg negatiever ervaren.
Die feedback heb je inderdaad bij een vorig topic ook gegeven, en we zijn ons hier dus ook meer van bewust. We proberen er aan te werken en ik hoop dat ooit de schrik om te reageren/op eieren te lopen rond mods, verdwijnt langs jullie kant.
Daarbij wil ik nog even benadrukken dat we inderdaad niets wisten van de verdwenen PB's. We wisten dat er pb's verwijderd moesten worden, maar niet dat dit meteen zou gebeuren. We hadden een overleg en besloten dat we een knop voor jullie wilden, zodat jullie pb's juist konden behouden. Ik hoop dus dat die zaak is opgeklaard ^^
Verder hoop ik ook dat jullie
het bericht van Rutger hebben gezien? Daar biedt hij namelijk zijn excuses en heel antwoorden aan, wat ik alleszins toch erg kan appreciëren.
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien