Hahahah, ik weet het.
Ik was sinds januari 2017 (misschien ietsjes eerder al?) HaIe hier op Q en tussendoor 1x een andere username gehad (Vronsky) voor een maand of 2 en nu deze. Het is voor mij ook wel even wennen dat ik niet mijn oude vertrouwde koppie van Tyler Hoechlin zie met de naam HaIe.
"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO
I love it, ik vind het een leuke usernaam, Ik zelf verander best wel vaak van usernaam. Maar ik ga ook heel vaak terug naar oude. Ik heb Rowling denk ik het vaakst en het langst gehad.
Ik denk bij Hale altijd aan Rosalie Hale van twilight lol
Fern schreef:
I love it, ik vind het een leuke usernaam, Ik zelf verander best wel vaak van usernaam. Maar ik ga ook heel vaak terug naar oude. Ik heb Rowling denk ik het vaakst en het langst gehad.
Ik denk bij Hale altijd aan Rosalie Hale van twilight lol
Zij is ook wel echt hot, dus misschien moet ik, wanneer ik weer terug naar HaIe ga, gewoon een foto van Rosalie als pf doen ipv Derek ghehe.
Ik dacht echt dat het een heel erg topic ging zijn over dat je iemand verloren had ofzo haha
Wat een leuke username, ik moest bij ELIOT eigenlijk spontaan aan Pete's Dragon denken. Want die draak heet Elliot en dat was vroeger echt één van mijn favo films (oke nog steeds)
Grace schreef:
Ik dacht echt dat het een heel erg topic ging zijn over dat je iemand verloren had ofzo haha
Wat een leuke username, ik moest bij ELIOT eigenlijk spontaan aan Pete's Dragon denken. Want die draak heet Elliot en dat was vroeger echt één van mijn favo films (oke nog steeds)
iets met clickbait dankjee!