• Hooii
    ik heb dus een ''vriendin'' ik heb me haar nu zeg maar aan de binnenkant bruin en aan de buiten kant blond en nu heeft zij dat ook O.o ik had een lippiercing toen had zij het ook toen had ik meine maar uit gedaan toen zei ook en zo gaat dat wel ff door O.o dat is dus heeeel irritand ¬¬ Maar okay
    hebben jullie ook wel eens zo'n vriendin gehad ofzo? xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Aaah nee gelukkig niet :')


    I recycle my thoughts.

    neeuh, daarvoor heb ik niet zo'n hippe look xD

    Das kut. Maar ik heb het nog nooit gehad ...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn zus!


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    ja.. egt vet irriterend -.-'

    of eerst vind ze t iets heel leuk, heb k t is t ineens stom, en dan mag ze t hebben en dan is t ineens weer heel leuk =S

    Bij mij is het eerder andersom.
    Naja.
    Mijn vriendin, die had heel de tijd iets nieuw enzoo. Ik vond het super, en had dan ook zo iets in de aard. Maar ik deed haar niet na of so. Want ze vond dat heel leuk, maar ze kocht altijd nieuwe dingen, gewoon om te stoefen :S

    ugh, das kut dan... Had dat ook een tijdje -_- écht freak'in irritant ja...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Uhm nee, mijn vriendin en ik zijn té verschillend. Zij draagt skinny's en ik draag baggy broeken. Zij houdt van doodshoofden en ik van Hello Kitty.

    Maar, je kan eens met haar gaan shoppen en dan vragen wat zij wilt kopen. Als zij dan zegt: 'Ik wil dan wel weten wat jij koop' zeg jij: 'Kies jij maar eens wat uit, want ik kan niet kiezen.'

    Of:

    Je zegt tegen haar dat je misschien een wenkbrauwpiercing wilt en als zij dan zegt dat zij dat ook wilt, vraag je voorzichtig(val haar niet aan) waarom zij zoveel als jij wilt. Zeg dat jij haar ook eens in een(kledingstuk die jij absoluut niet wilt dragen) wilt zien, omdat haar dat zeker gaat staan.

    Ja, er liep een vriendin met dezelfde outfit. Really, ik had een streepjesvest, zij had het. En toen had ik daar onder zwarte skinny met laarzen en zij ook! En echt precies dezelfde laarzen! Omg, het was zo erg... Ik heb dat vest nooit meer aan gehad. En die laarzen alleen nog met de kerst.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ooowja die heb ik weleens gehad aleen ging ik op een dag hevig tegen haar schreeuwen en schelden dus nu doet ze het niet meerxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ja ik werd ook gek van haar (mijn vrienden vonden het erg lachwekkend)'

    gewoon haar gaan nadoen of haar irriteren :P


    You can never wear to much black